خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد:

خرید ۳۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان آذربایجان شرقی در سال جاری

asdasd
کد خبر : ۲۱۶۹۷۶

جهادکشاورزی آذربایجان شرقی امسال ۱۹۱ میلیارد تومان برای خرید گندم پرداخت کرده و برای خرید محصولات دیگر مانند گوجه و پنبه نیز کمک کرده است، اما با توجه به محدودیت منابع نیازمند کمک بانک‌ها هستیم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از خرید ۳۰۷ هزار تن گندم از کشاورزان استان آذربایجان شرقی در امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا کریم مهری در نشست هم اندیشی اعضای کارگروه کشاورزی و فعالان بخش کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: ۱۲۶ هزار تن از سوی بخش خصوصی، ۱۴۵ هزار تن به‌وسیله شرکت غله و مابقی از سوی تعاونی‌های روستایی خریداری شده است.

او افزود: امسال در بحثخرید گندم هیچ برگشتی نداشتیم و تمام محصول استان عاری از سن بود که حاصل تلاش کشاورزان و مروجین کشاورزی است.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با انتقاد از عدم همکاری بانک‌ها در تامین نقدینگی بخش کشاورزی به رغم تصریح قانون بودجه، گفت: جهادکشاورزی امسال ۱۹۱ میلیارد تومان برای خرید گندم پرداخت کرده و برای خرید محصولات دیگر مانند گوجه و پنبه نیز کمک کرده است، اما با توجه به محدودیت منابع نیازمند کمک بانک‌ها هستیم.

او خواستار اختصاص منابع صندوق توسعه ملی به بخش کشاورزی و اصلاح روش پرداخت خسارت‌های این بخش از سوی شرکت‌های بیمه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز