خبرگزاری کار ایران

احداثو تکمیل چهار پل عابرگذر توسط شهرداری منطقه دو تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۱۰۹۴۶

این پروژه‌ها به منظور بهبود عبور و مرور شهری و با هدف تامین امنیت عبوری شهروندان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند.

شهرداری منطقه دو تبریز به منظور عبور و مرور بدون حادثه شهروندان از مسیرهای پرتردد منطقه، درحال احداثو تکمیل چهار پل عابر پیاده، در سطح حوزه این منطقه است.

به گزارش ایلنا از آذربایجان شرقی، عباس عادلی شهیر، شهردار منطقه دو تبریز با اعلام این مطلب به خبرنگار ایلنا گفت: این پروژه ها به منظور بهبود عبور و مرور شهری و با هدف تامین امنیت عبوری شهروندان با صرف اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در حال اجرا هستند.

عباس عادلی شهیر افزود: این شهرداری در حال تکمیل پل عابر پیاده در فلکه گلشهر و سهند جاده ائل گلی بطول ۶۶ متر، عرض ۲۰/۳ و به ارتفاع ۵ متری است و در همین راستا پل عابرگذر دیگری در ابتدای خیابان بهارستان جاده پرتردد ائل گلی، با مشخصات عمرانی مشابه پل فلکه گلشهر در حال احداثمی باشد.

وی به اتمام مراحل پایانی عابرگذر کمربندی آزادی اشاره کرد و گفت: به علت قرار گرفتن چندین کلینیک در مسیر پر رفت و آمد کمربندی آزادی یکی از مسیرهای مهم شهری؛ این منطقه در حال نصب پله های پل عابر گذر در این حوزه که همچنین به علت داشتن پله های متعدد، طولانی بودن و عدم استفاده شهروندان از پل عابر گذر مقابل راهنمائی، مکانیزه کردن این پل را در سرلوحه فعالیتهای خود قرار داده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز