خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی:

سند توسعه آذربایجان شرقی باید واقع‌بینانه و بر مبنای اطلاعات صحیح باشد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۸۷۴

ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی با موضوع ارایه و تصویب سند تدبیر توسعه استان در بخش‌های صنعت و معدن و بازرگانی برگزار شد.

معاون برنامه‌ریزی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: سند توسعه آذربایجان شرقی باید واقع‌بینانه و بر مبنای اطلاعات صحیح باشد

به گزارش خبرنگار ایلنا داود بهبودی در ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه سند تدبیر، مبنای بحث‌های توسعه‌ای استان خواهد بود، افزود: این سند باید بتواند با نگاه به افق‌های بالاتر، ایجاد تحرک کند.

وی گسترش بخش صنعت استان را نیازمند رویکرد صادراتی و نگاه به بازارهای جهانی دانست و افزود: در این راستا نوسازی تکنولوژی و ارتقای کیفیت تولیدات ضروری است.

بهبودی همچنین با اشاره به اهمیت مقررات زیست‌محیطی در توسعه صنایع و معادن، خاطرنشان کرد: باید به دنبال راه‌هایی باشیم که بتواند هم رونق صنایع و معادن و هم حفظ محیط زیست را تضمین کند.

لازم به ذکز است ششمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان آذربایجان شرقی با موضوع ارایه و تصویب سند تدبیر توسعه استان در بخش‌های صنعت و معدن و بازرگانی برگزار شد.

در این جلسه رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گزارش سند توسعه بخش‌های صنعت و معدن و بازرگانی را ارایه کرد.

در این جلسه همچنین ۳۶ مورد از مصوبات کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز