خبرگزاری کار ایران

استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی رقابتهای لیگ برتر قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۲۵۵

همه الزامات برای بازی تراکتورسازی و سپاهان مهیاست.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز در بالاترین سطح آمادگی رقابت‌های لیگ برتر قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمد شروین اسبقیان در بازدید از استادیوم یادگار امام ره تبریز اظهار داشت: استادیوم ۷۰ هزار نفری یادگار امام ره تبریز با تلاش کادر مدیریتی و اجرایی و همکاری ارگانها و نهادها همواره میزبان شایسته ای برای رقابتهای فوتبال لیگ برتر در فصول گذشته و حتی فوتبال جام باشگاههای آسیا قرار داشته و نمرات قبولی و بالای را از AFCو فدراسیون فوتبال دریافت کرده است.

وی افزود: تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان و ارگانها و نهادهای دولتی و اجرایی مهیا کردن محیطی سالم و آرام برای هواداران فهیم تبریز و استان و تیمهای تراکتورسازی و گسترش فولاد تبریز در لیگ برتر است و در این راه نیز اقدامات و موفقیت های خوبی را داشته است.

اسبقیان با اشاره به بازی روز جمعه تراکتورسازی در این استادیوم خاطرنشان کرد: همه الزامات برای بازی تراکتورسازی و سپاهان در روز جمعه مهیاست و مشکلی برای برگزاری این رقابت وجود ندارد و شاهد رقابتی مهیج و زیبا خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز