خبرگزاری کار ایران

بیش از ۴ هزار نفر توزیع کننده خرد مواد مخدر در آذربایجان شرقی دستگیر شدند

کد خبر : ۲۰۸۲۵۲

۸ باند فعال در استان شناسایی و اعضای با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شده اند.

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: در پنج ماه سال جاری بیش از چهار هزار نفر از توزیع کنندگان خرد مواد مخدر در استان دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار محسن حسن خانی افزود: نیروی انتظامی در بعد مقابله با مواد مخدر، توان خود را بر مقابله با خرده فروشان متمرکز کرده و این امر رضایت مردم را به همراه داشته است.

وی گفت: در این مدت هشت باند فعال در استان شناسایی و اعضای با همکاری دستگاه قضایی دستگیر شده اند.

سردار حسن خانی خاطرنشان کرد: برنامه دیگری که نیروی انتظامی در بحثمبارزه با مواد مخدر روی آن تمرکز کرده جلوگیری از ورود مواد مخدر به استان از سمت آذربایجان غربی و کردستان و خروج به سمت کشورهای هم مرز است و در این خصوص تبادل اطلاعاتی با نیروهای این دو استان را در دستور کار داریم.

وی افزود: جمع آوری معتادان، مطالبه اصلی مردم از نیروی انتظامی است و این نیرو تاکنون ۹ هزار نفر را شناسایی و به مراکز درمانی تحویل داده است.

وی خاطرنشان کرد: البته بیشتر معتادان توانایی تقبل هزینه این مراکز را ندارند و بهتر است مرکز نگهداری ماده ۱۶ هرچه سریعتر در استان ایجاد شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز