خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای تبریز:

شورای شهر تبریز ۲ میلیارد ریال دیگر به تیم تراکتورسازی کمک می کند

asdasd
کد خبر : ۲۰۸۱۸۶

مقرر شده این مساعدت بزودی در قالب لایحه ای تقدیم شورای شهر شود که با تصویب نهایی این میزان کمک مالی در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار داده خواهد شد.

عضو هیات رئیسه و سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز از مساعدت دو میلیارد ریالی شورای شهر تبریز به تیم محبوب آذربایجانی ها خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی زاده در گفتگو با خبرنگاران گفت: به دنبال درخواست مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی و نظر مثبت شهردار تبریز، بزودی لایحه مساعدت دو میلیارد ریالی به تیم فوتبال تراکتورسازی به شورای اسلامی شهر تسلیم خواهد شد که با تصویب نهایی اعضاء این میزان کمک در اختیار سرخ پوشان تبریزی قرار می گیرد.

وی با پیش بینی موافقت قریب به اتفاق اعضای شورای اسلامی شهرتبریزبا این لایحه، انگیزه شهرداری و شورای شهر از موافقت با این درخواست را افزایش روحیه بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه رقابت های لیگ برتر دانست و اظهار امیدواری کرد، تیم تراکتورسازی در دیدار سخت مقابل سپاهان در چارچوب رقابت های این هفته لیگ برتر نتیجه مطلوب را به دست آورده و صدرنشینی خود را دوام بخشد.

به گفته وی، شورای شهر تبریز، سال گذشته و در آستانه فینال جام حذفی فوتبال تصمیم گرفت برای انگیزه دادن به تیم تراکتورسازی کمکی پنج میلیارد ریالی به این تیم داشته باشد که تخصیص این مبلغ در صحن شورا تصویب و پرداخت شد و هم اکنون مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در قالب نامه ای دیگر درخواست کرده است باقی مانده مساعدت مالی درخواستی از شورای شهر که ۱۰ میلیارد ریال بود پرداخت شود.

این عضو هیات رئیسه شورای اسلامی کلانشهر تبریز اظهار داشت: این نامه پس از طرح و بررسی در کمیسیون برنامه و بودجه شورا به شهرداری ارجاع شده و شهردار تبریز هم در این خصوص پی نوشت کرده اند: با توجه به تلاش های اخیر تراکتورسازی و موفقیت های حاصل شده در لیگ برتر، مبلغ دو میلیارد ریال در قالب لایحه ای به شورای شهر ارائه شود.

حاجی زاده اضافه کرد: مقرر گردیده این مساعدت بزودی در قالب لایحه ای تقدیم شورای شهر شود که با تصویب نهایی اعضای پارلمان محلی این میزان کمک مالی در اختیار باشگاه تراکتورسازی قرار داده خواهد شد.
حاجی زاده تاکید کرد: حمایت مالی و زمینه سازی برای موفقیت بیش از پیش تیم تراکتورسازی در افزایش شور و نشاط شهروندان به ویژه جوانان خونگرم تبریزی موثر است و شهرداری و شورا از رهگذر چنین مساعدتهای مالی به دنبال تحقق این مهم است.

سخنگوی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با بیان اینکه مدیریت شهری این کلانشهر آمادگی کمک به توانمندسازی کامل باشگاه تراکتورسازی را دارد، افزود: مذاکرات اولیه با مسئولان این باشگاه در این خصوص صورت گرفته و راهکارهایی نیز پیشنهاد شده که هم اکنون در مرحله ارزیابی است و امید می رود با اجرایی شدن این راهکارها شاهد خودکفایی کامل اقتصادی باشگاه تراکتورسازی به ویژه تیم فوتبال این باشگاه باشیم.

تراکتورسازی در چارچوب هفته دهم رقابت های فوتبال لیگ برتر باشگاههای کشور این جمعه پذیرای تیم فوتبال سپاهان اصفهان است. سرخ های تبریز با اندوخته ای معادل ۲۰ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند و امیدوارند با شکست سپاهان در بازی این هفته صدرنشینی خود را تداوم ببخشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز