خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریز:

در محلاتی که از نگهبانان محل استفاده شده، وقوع جرائم به حداقل رسیده است

asdasd
کد خبر : ۲۰۷۷۷۱

نگهبانان محل لازمه امنیت جامعه هستند.

فرمانده انتظامی کلانشهر تبریزتأکید کرد: امروز لازمه امنیت جامعه وجود نگهبانان محل در محلات و معابر است.

به گزارش ایلنا، سرهنگ فرهنگ نوروزی در نشست با نگهبانان محله در پارک لاله تبریز اظهار داشت: با توجه به اینکه مشارکت مردم با پلیس در تامین نظم و امنیت جامعه نقش بسزایی دارد در این راستا نیروی انتظامی با تشکیل شورای معتمد پلیس و ایجاد مراکز و موسسات حفاظتی و مراقبتی توانسته در جهت برقراری نظم و امنیت جامعه گام موثری بردارد.

وی افزود: نیروی انتظامی در سال های اخیر توانسته با این رویکرد ضمن مشارکت مردم در تامین امنیت جامعه شاهد کاهش چشمگیر انواع جرائم بخصوص سرقت در سطح محلات باشد.

نوروزی با بیان اینکه تمامی افرادی که به عنوان نگهبان محله مشغول خدمت هستند، تحت آموزش‌های علمی و تخصصی ویژه قرار می گیرند و زیر نظر پلیس پیشگیری قرار دارند، گفت: این افراد در دوره های مختلف آموزشی از جمله نحوه ارتباط با نیروی انتظامی، برخورد با مجرمان و حفاظت از اماکنی که به آنها سپرده می شود حضور داشته و قادر هستند از وقوع انواع جرائم جلوگیری کنند.

فرمانده انتظامی تبریز افزود: بررسی ها نشان می دهد در محلاتی که از نگهبانان محل استفاده شده و قوع جرائم به حداقل رسیده است.

نوروزی با بیان اینکه، نگهبانان محل ضمن داشتن اقتدار بایستی با مردم با عطوفت و مهربانی رفتار کنند و به شان و منزلت و حقوق مردم احترام بگذارد. افزود: اگر نگهبان محلات بتوانند ارتباط و تعامل خوبی با ساکنین محل داشته باشند یقیناً بهتر می توانند در تامین امنیت محلات موفق باشند و در نتیجه رضایت ساکنین را فراهم سازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز