خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی:

اصلاح الگوی کشت در حوزه دریاچه ارومیه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۴۱۶

با توجه به این که اصلاح الگوی کشت، زمان بر است این سازمان بر اصلاح الگوی کشت تاکید بیشتری دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، اصلاح الگوی کشت در حوزه دریاچه ارومیه را ضروری دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کریم مهری در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش ایلخچی در عین حال خاطرنشان کرد: با توجه به این که اصلاح الگوی کشت زمان بر است این سازمان بر اصلاح الگوی کشت تاکید بیشتری دارد.

وی افزود: اصلاح الگوی کشت از خواسته‌های سازمان جهاد کشاورزی بوده و در این راستا کارشناسان این سازمان درصدد ارائه آموزش های لازم در این خصوص به کشاورزان هستند.

مهری تأکید کرد: سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی هم اکنون برای متقاضیانی که اقدام به آبیاری تحت فشار و آبیاری قطره ای می کنند، تسهیلات بلاعوض پرداخت می کند.

وی همچنین با اشاره به سرشماری عمومی کشاورزی بر همکاری سازمان ها، دستگاه های اجرایی استان و هم چنین بهره برداران با ماموران شرشماری تاکید کرد و گفت: در این سرشماری فعالیت‌ های کشاورزی شامل زراعت، باغداری، کشت گلخانه‌ای، پرورش دام سبک و سنگین، پرورش طیور، پرورش زنبورعسل، پرورش کرم ابریشم و پرورش ماهی احصاء خواهد شد.

مهری افزود: سرشماری عمومی کشاورزی در آذربایجان شرقی هم زمان با سراسر کشور از پنجم مهر ماه سال جاری آغاز خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز