خبرگزاری کار ایران

رئیس و مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۳۷۸

دومین جلسه هیئت مدیره باشگاه ماشین‌سازی تبریز برگزار شد.

دومین جلسه هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز برگزار شد و اعضای هیئت مدیره، رئیس، مدیرعامل و نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز را انتخاب کردند.

به گزارش ایلنا، بر اساس تصمیم قاطع اعضای هیئت مدیره، علی اصغر کوشافر به عنوان رئیس هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی انتخاب شد.

همچنین در این جلسه با رای اکثریت مطلق اعضای هیئت مدیره عیسی اکبرزاده به عنوان مدیرعامل و عضو هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی انتخاب شد.

همچنین حاج حسین شیخ الاسلام با رای اکثریت اعضای هیئت مدیره به عنوان نائب رئیس هیئت مدیره باشگاه انتخاب شد.

پیش از این هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز با انتخاب غلامرضا باغ آبادی به عنوان سرمربی تیم ماشین‌سازی، موجبات خوشحالی هواداران این تیم را فراهم آورده بودند.

کوشافر، حسین شیخ الاسلام، مجید اقدم، عیسی اکبرزاده، رحمان ایمان‌نژاد، ایوب جعفری و دکتر مظفر سلیمانی با حکم شهردار کلانشهر تبریز به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه ماشین سازی تبریز انتخاب شده‌اند.

پیش از این عیسی اکبرزاده به عنوان سرپرست باشگاه ماشین سازی، مشغول فراهم کردن شرایط و سر و سامان دادن به امورات باشگاه بود که اعضای هیئت مدیره با رای قاطع خود وی را به سمت مدیرعاملی باشگاه انتخاب کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز