خبرگزاری کار ایران

پارک شهدای غزه تبریز افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۴۲

در مراسم بهره برداری از این پارک، شهردار تبریز، رئیس دفتر حماس در ایران و کاردار سفارت فلسطین حضور داشتند.

همزمان با هفته نکوداشت تبریز و به منظور بزرگداشت یاد و خاطره کودکان و شهدای غزه، مراسم بهره برداری از پارک «شهدای غزه» آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این پارک با همکاری شهرداری منطقه ۲ تبریز در زمینی به مساحت سه هکتار در محل اتوبان شهید کسایی تبریز افتتاح شد.

سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در راستای حمایت از مردم غزه، خواهر خوانده مظلوم تبریز، اقدام به احداثپارک «شهدای غزه» نمود تا برای نخستین بار در کشور با افتتاح پارکی با این عنوان نام غزه را زنده و ماندگار نگه دارد.

در مراسم افتتاح این پارک، جمعی از مسئولان شهری، رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمالغرب، شهرداران منطقه دو و چهار تبریز و همچنین رئیس دفتر حماس در ایران و کاردار سفارت فلسطین حضور داشتند.

در پایان این مراسم، صادق نجفی شهردار تبریز و محمدحسین حسن زاده مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز با اهدای «کتاب تبریز» به مسئولان سفارت فلسطین گره محکمی به پیوند بین این دو شهر خواهر خوانده زدند.

همچنین در آیین بهره برداری از پارک غزه، درختی به رسم یادبود توسط مسئولان سفارت فلسطین در ایران، به طور نمادین در این پارک کاشته شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز