خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در دیدار با کاردار سفارت فلسطین:

حمایت از مقاومت فلسطین، مشی تاریخی تبریز است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۸۱۰

پارک شهدای غزه، نماد امید به نصرت نهایی فلسطین است.

شهردار تبریز در دیدار با کاردار سفارت فلسطین و نمایندگان دفتر جنبش مقاومت فلسطین(حماس) آمادگی شهرداری تبریز برای مشارکت جدی در بازسازی غزه اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی در این دیدار گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین، طبق تاکیدات رهبر معظم انقلاب، آشکار و بدون کوچکترین ترس و واهمه، استمرار دارد.

وی با اشاره به محورهای مطرح در هفته نکوداشت تبریز آن را نماد رویکردهای فرهنگی شهرداری تبریز خواند و گفت: حضور نمایندگان فلسطین در هفته نکوداشت تبریز نشان دهنده اهمیت و حساسیت مدیریت شهری به موضوع فلسطین –به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم جهان اسلام - است.

شهردار تبریز یادآور شد: تبریز به عنوان نخستین پایتخت جهان تشیع، همواره پرچم‌دار حرکت‌های آزادی خواهی و مبارزات ضداستبدادی بوده و امروز نیز، حمایت از مقاومت فلسطین را در ادامه همین مشی تاریخی مدنظر دارد.

وی اضافه کرد: شهروندان تبریزی در مقطع زمانی بمباران غزه، سوگوار شهدای مقاومت بودند و شهرداری تبریز نیز، با برگزاری آئین‌های مختلف فرهنگی، در اندوه غزه شریک بود.

شهردار تبریز با اشاره به طراحی و بهره برداری از پارک شهدای غزه همزمان با هفته نکوداشت گفت: نشاط و سبزی پارک شهدای غزه، نشان دهنده باورداشتن امید به نصرت نهایی مقاومت فلسطین و استمرار همیشگی حمایت‌های شهر تبریز از خواهر‌خوانده غریب خود خواهد بود.

نجفی خاطرنشان گرد: ظرفیت‌های عمرانی شهرداری تبریز، می تواند در اختیار شتاب بخشی به روند بازسازی غزه باشد.

کاردار فلسطین در کشورمان نیز در این دیدار، با اشاره به حمایت‌های تاریخی کشورمان از مقاومت فلسطین گفت: حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین، توسط بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی پایه‌گذاری شده و امروز با گذشت سال‌ها، با قوت، پیگیری می‌شود.

محمد مصطفی جوهیر با بیان این فلسطین و غزه، قدردان حمایت‌های ایران هستند گفت: با توسعه مناسبات دو خواهرخوانده تبریز و غزه، شاهد روند ارزشمندی در حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از مقاومت فلسطین خواهیم بود.

وی با ارزشمند خواندن ایده هفته نکوداشت تبریز گفت: حضور در نکوداشت تبریزی که از خاستگاه‌های مهم دستاوردهای علمی و فرهنگی ایران به شمار می رود، موجب افتخار است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز