خبرگزاری کار ایران

شهردار ارزروم:

مردم ترکیه به تبریز و ایران سلام می کنند

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۵۱۱

باید با تقویت مناسبات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ما بین شهرهای کشورهای اسلامی، موجب تقویت ارتباطات و تفاهم مردمان مسلمان این شهرهایمان باشیم.

شهردار ارزروم گفت: حامل سلام های گرم رئیس جمهور و نخست وزیر ترکیه به مردم تبریز و کشور دوست، همسایه و برادر مسلمان، ایران هستم.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد سکم بی در مراسم آغاز هفته نکوداشت تبریز افزود: شهردار کلانشهر تبریز و استاندار آذربایجان شرقی با آغوش باز هئیت های تجاری، فرهنگی و اقتصادی ارزروم را به تبریز پذیرفته اند و ما نیز بسیار خوشحال خواهیم بود که میزبان تبریزی ها در ارزروم باشیم.

وی با اشاره به مشترکات فرهنگی تمدنی و دینی مردم تبریز و ارزروم گفت: جهان اسلام هم اکنون بیش از هر زمان دیگری نیاز به اتحاد و برادری دارد وباید بیش از پیش به فکر اتحاد بین مسلمانان باشیم.

سکم بی افزود: باید با تقویت مناسبات اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ما بین شهرهای کشورهای اسلامی، موجب تقویت ارتباطات و تفاهم مردمان مسلمان این شهرهایمان باشیم.

وی با بیان تبریز شهر اولین هاست و شهرداری و شهروندان ارزروم به خود می بالند که پیوند خواهر خواندگی با این شهر بزرگ و تاریخی برقرار کرده انداظهار داشت: توسعه همکاری در موضوعات و زمینه‌های مختلف مدیریت شهری تبریز و ارزروم، پیوند تاریخی دو ملت ایران و ترکیه را مستحکم‌تر ‌از گذشته خواهد ساخت.

محمد سکم‌بی، شهردار ارزروم که به منظور حضور در افتتاح هفته نکوداشت، به تبریز سفر کرده‌ است، با قدردانی از مهمان‌نوازی شهردار تبریز گفت: پیوند خواهرانه دو شهر تبریز و ارزروم، باید به اجرای برنامه‌های متقابل اقتصادی و فرهنگی منجر شود.

مهمان ویژه هفته نکوداشت تبریز، خاطرنشان کرد: توسعه حوزه‌های سرمایه‌گذاری و تقویت اتاق‌های مشترک بازرگانی، پیوند شهروندان تبریزی و ارزرومی را در میان نسل‌های آتی قوت خواهد بخشید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز