خبرگزاری کار ایران

نخستین همایش ۱۰ هزار نفر قرآنی یاوران ولایت در تبریز برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۴۸۹

نخستین همایش عظیم قرآنی یاوران ولایت در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، این همایش عصر روز شنبه در سالن شهید پورشریفی تبریز با شرکت بیش از ۱۰ هزار فعال قرآنی برگزار شد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی در این همایش قرآن کتاب شفا و رحمت خواند و گفت: این کتاب آسمانی دوای بسیاری از آلام و دردهای روحی و جسمی است، اگرمی خواهیم جامعه اصلاح و اعمال حسنه در آن نهادینه شود، باید بیشتر به قرآن پرداخته شود.

حجت الاسلام حمید عظیمی با اشاره به دوران دفاع مقدس اظهار داشت: پیروزی در هشت سال دفاع مقدس در مقابل استکبار و متحدانش هم مرهون قرآن و جهاد قرآنی رزمندگان اسلام بود که با وحدت همه اقشار جامعه عملی شد.

وی بزرگ‌ترین پیام سیاسی قرآن وحدت تمام طوایف اسلامی در مقابل کفار و منافقین خواند.

اجرای برنامه توسط زهرا جعفری هفت ساله حافظ ۲۶ جزء قرآن، محدثه وحیدی پنج ساله حافظ یازده جزء قرآن و مهران اسماعیلی معلول جسمی ۲۷ ساله حافظ ۲۱ جزء قرآن و تجلیل از آنان، تجلیل از خانواده شهدای قرآنی شهید اسماعیل باحجب جعفریان، مرتضی خان محمدی و خانواده محمدی و نیز همخوانی گروه قمر بنی هاشم از استان قم از دیگر برنامه‌های همایش قرآنی یاوران ولایت در تبریز بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز