خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

تبریز توانایی برگزاری نمایشگاه های فاخر را دارد

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۴۲

نمایشگاه و رژه اتومبیل های کلاسیک و قدیمی در تبریز برپا شد.

شهردار تبریز با استقبال از حضور پرتعداد دارندگان اتومبیل های کلاسیک و قدیمی تبریز در نمایشگاه و رژه اتومبیل های کلاسیک از پتانسیل بالای تبریز برای برپایی چنین نمایشگاههای فاخری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با اشاره به افتتاح اولین موزه خصوصی اتومیل های قدیمی در تبریز گفت: شهردایر تبریز همواره از چنین اتفاقاتی که نقش اساسی در روند توسعه صنعت گردشگری حمایت کرده و پشتیبان مجموعه دارانی است که در این زمینه فعالیت می کنند.
وی با اشاره به بازدید خود از نمایشگاه خودورهای کلاسیک گفت: ماشین هایی که امروز در نمایشگاه دیدیم در زمان خود ماشین های امن و با دوامی بودند که نشانگر توجه نسل های گذشته تبریز به ماشین های تراز اول و باکلاس بوده است.

نجفی با قدردانی از تمامی کسانی که به مناسبت هفته نکوداشت تبریز با نمایش ماشین های ارزشمند و قدیمی خود باعثافزایش شور و نشاط مردم در این هفته می شوندگفت: تبریز با مردمانش بزرگ است و پیشینیان ما بوده اند که با سعی و تلاش و خوشفکری خود شهری را برای ما به یادگار گذاشته اند که از زندگی در آن به خود مباهات می ورزیم.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان سخنانش گفت: به تمامی دارندگان خودروهای کلاسیک و قدیمی اعلام می کنیم که با تمهیدات اندیشیده شده از این پس این اتومبیل ها از پرداخت عوارض سالیانه خودرو معاف خواهند بود.

شهردار کلانشهر تبریز در پایان مراسم رژه اتومیبلهای قدیمی و کلاسیک تبریز با اهدای لوح های تقدیر از دارندگان این اتومبیل ها تقدیر نمود.

گفتنی است نمایشگاه اتومبیل های قدیمی و کلاسیک در پارک ائل گلی و همچنین رژه این اتومبیل ها در خیابانهای تبریز در آستانه هفته نکوداشت تبریز با استقبال گسترده شهروندان تبریزی برگزارشد.

در این رژه و نمایشگاه بیش از ۲۰۰ دستگاه اتومبیل قدیمی حضور داشتند که قدمت برخی از این اتومبیل ها به بیش از ۸۷ سال پیش می رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز