خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

مشکل اصلی صادرات محصولات غذایی کشور ما حمل و نقل و صنایع بسته بندی است

asdasd
کد خبر : ۲۰۴۰۰۰

در این مسیر باید صنایع تبدیلی و بسته بندی را هم تقویت کرد تا علاوه بر سودآوری از طریق صادرات محصول، از صدور خدمات نیز بهره مند شویم.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی بر ضرورت توسعه صنایع تبدیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا غلامرضا نوری قزلجه با تاکید بر ضرورت حضور بخش خصوصی در افزایش صادرات غیر نفتی گفت: تولید کنندگان باید به عنوان یک صادر کننده با کیفیت، از فرصت های پیش آمده برای تثبیت صادرات و تصاحب سایر بازارها استفاده کنند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از فرصت ایجاد شده افزود: صادرات محصولات غذایی ارزآوری مناسبی برای تولیدکنندگان داخلی و دولت به همراه خواهد داشت، البته به شرطی که بتوان محصولات را با توجه به خواسته کشورهای مقصد تولید کرد.

وی با بیان اینکه اغلب محصولات غذایی تولید شده در ایران با کیفیت بالا هستند افزود: اما مشکل اصلی، بحثحمل و نقل و بسته بندی های شکیل بوده که باید به آن توجه ویژه داشت.

نائب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس تصریح کرد: در این مسیر باید صنایع تبدیلی و بسته بندی را هم تقویت کرد تا علاوه بر سودآوری از طریق صادرات محصول، از صدور خدمات نیز بهره مند شویم.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس همچنین در رابطه با نقش بخش خصوصی در افزایش صادرات غیر نفتی افزود: حضور بخش خصوصی تا حد بسیاری در این بخش ضروری است، چرا که این قشر انگیزه بیشتری برای کسب سود و حضور در بازارهای بین المللی دارد و باید به آن توجه کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز