خبرگزاری کار ایران

۲۱ شهریورماه؛

آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۰۳۳۸۴

توزیع کارت‌های ورودی این آزمون از ساعت ۲۴ روز سه شنبه، ۱۸ شهریور، به مدت دو شبانه روز آغاز شده است.

توزیع کارت ورودی آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس آذربایجان شرقی آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دفتر امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: کارت‌های ورودی آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان از ساعت۲۴ روز سه شنبه، ۱۸ شهریور، به مدت دو شبانه روز آغاز شد.

در این اطلاعیه آمده است: داوطلبان شرکت در آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در سامانه این آزمون کارت ورودی خود را دریافت کنند.

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری همچنین از داوطلبان این آزمون خواسته است برای رفع نقص‌های احتمالی در کارت‌های ورودی از ساعت ۱۴ تا ۱۸ روز پنج شنبه، ۲۰ شهریور، با در دست داشتن پرینت کارت ورودی به محل برگزاری آزمون که نشانی آن در این اطلاعیه اعلام شده است مراجعه کنند.

طبق اعلام دفتر امور شهری و شورا‌ها، آزمون استخدامی شهرداری‌های جدیدالتاسیس استان، ساعت ۹ صبح، روز جمعه ۲۱ شهریور، در محل سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی به نشانی کوی ولیعصر، انتهای خیابان شهریار شمالی برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز