خبرگزاری کار ایران

دروازه بان نایب قهرمان آسیا به پایاسازه آذربایجان پیوست

کد خبر : ۲۰۳۰۵۷

تیم فوتسال چونبوری تایلند، مقام دوم جام باشگاه‌های آسیا را در چین کسب کرده بود.

دروازه‌بان تیم فوتسال چونبوری تایلند که مقام دوم جام باشگاه‌های آسیا را در چین کسب کرد به تیم پایاسازه آذربایجان پیوست.

به گزارش ایلنا، اسماعیل عباسیان دروازه‌بان با تجربه تیم چونبوری تایلند با عقد قراردادی یک ساله در تیم پایاسازه آذربایجان حضور یافته است.

وی سابقه بازی در تیم علم و ادب مشهد در سال‌های ۸۶-۸۹ دارد.

مربی آن زمان این تیم حمید بی‌غم و حمید شاندیزی بودند.

عباسیان همچنین در سال‌های ۹۰-۹۱ در فردوسی مشهد که مربی آن را حمید شاندیزی و منصور مولایی برعهده داشت، حضور پیدا کرد و در سال ۹۲ در تیم فرش آرا مشهد که سرمربی آن مرتضایی بود، بازی کرد.

وی در فصل ۹۲ – ۹۳ با تیم چونبوری تایلند به مقام نایب قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا دست یافت. سرمربی این تیم نیز ژوزه ماریا پولپیس بود.

عباسیان در سال‌های ۸۸-۹۱ در تیم ملی امید که مربیان وقت این تیم جوراندینو و مصطفی عمادی بودند حضور داشت و در سال ۹۲ به تیم ملی بزرگسالان توسط خسوس کاندلاس دعوت شد و به همراه این تیم مقام سوم جام جهانی کوچک را کسب کرد.

تیم پایاسازه آذربایجان، همچنین امیر رئیسی، بازیکن با تجربه فصل گذشته تیم فوتسال فرش آرا مشهد نیز با عقد قراردادی یکساله جذب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز