خبرگزاری کار ایران

مردم تبریز از امروز برای پرداخت عوارض نوسازی و مشاغل شهرداری آماده باشند

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۹۶۴

توزیع قبض عوارض نوسازی و مشاغل در تبریز از طریق پست آغاز شد.

مدیر درآمدهای شهرداری تبریز از آغاز توزیع قبوض عوارض نوسازی و کسب و پیشه(عوارض مشاغل) توسط شرکت پست خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اکبر‌پور خردمند گفت: در مرحله اول این طرح و به صورت پایلوت، شهروندان شهرداری‌های مناطق ۸ و ۱۰ تبریز از طریق پست این قبوض را دریافت خواهند کرد.

مدیر درآمد‌های شهرداری تبریز افزود: بر اساس قرارداد منعقد شده با شرکت پست، این شرکت از امروز قبوض عوارض مشاغل و نوسازی را به منازل شهروندان ساکن در این دو منطقه ۸ و ۱۰ تسلیم می‌کنند.

پور خردمند تصریح کرد: اخذ عوارض بر اساس قانون در جهت جذب مشارکت شهروندان در بهسازی و نوسازی شهر انجام می‌گیرد و در حقیقت این عوارض مشارکت شهروندان در توسعه شهر و ارائه خدمات به شهروندان توسط شهرداری است.

مدیر درآمدهای شهرداری تبریز گفت: پرداخت به موقع عوارض، توسط شهروندان باعثافزایش ارائه سطح خدمات در شهر خواهد بود به همین منظور از شهروندان فهیم تبریز خواهشمندیم با پرداخت به موقع عوارض، شهرداری را در ارائه خدمات بیشتر به شهروندان یاری کنند.

وی افزود: در راستای تکلیف ماده ۱۷۴ برای برون سپاری برخی کارهای توزیعی شهرداری و با عنایت به اینکه وظیفه توزیع مرسوله‌ها بر عهده اداره پست قرار دارد، در سال جاری شهرداری تبریز در دو منطقه، کار توزیع قبض عوارض را از طریق پست انجام می‌دهد و در صورت کسب نتایج مثبت از سال آینده در تمامی مناطق توزیع قبوض عوارض از طریق پست خواهد بود.

پورخردمند گفت: پرداخت قبوض عوارض در حقیقت مشارکت شهروندان در نوسازی و تمیز نگه داشتن شهر است.

وی با اشاره به اینکه در صورت خوش حسابی شهروندان در پرداخت، این قبوض شامل ۱۰ درصد تخفیف خواهد شد، افزود: در صورت آماده شدن زمینه‌های لازم، توسط سازمان فن آوری اطلاعات کار استخراج اطلاعات در تمامی مناطق به اتمام رسیده و قبوض توزیع خواهد شد.

مدیر درآمد‌های شهرداری تبریز گفت: در صورتی که شهروندان در قبض‌های خود با ایراد و یا اشکالی مواجه شوند، می‌توانند از سه طریق با اداره درآمد‌ها در ارتباط باشند تا در سریع‌ترین زمان ممکن مشکل آنان حل شود.

پورخردمند تصریح کرد: آسان‌ترین راه ارتباط و طرح مشکل شهروندان از طریق آدرس ایمیل اداره درآمد‌های شهرداری به آدرس daramad @ tabriz. ir ممکن است و در صورت طرح مشکل از طریق آدرس ایمیل در سریع‌ترین زمان ممکن همکاران ما پاسخگو خواهند بود ضمن اینکه شهروندان می‌توانند با تماس با شماره تلفن ۳۴۷۸۲۴۱۷ نسبت به طرح مشکل و یا سوالات خود اقدام کنند.

وی افزود: همچنین شهروندان می‌توانند با مراجعه حضوری به اداره درآمد‌ها در ساختمان مرکزی شهرداری تبریز واقع در چهارراه ابوریحان نسبت به حل مشکل خود اقدام کنند.

پور خردمند با اشاره به اینکه در بوجه مصوب سال ۹۳ شهرداری تبریز میزان جذب منابع شهرداری از این محل نزدیک ۳۷۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است، گفت: تمامی منابع جذب شده از این طریق در زیباسازی و خیابان گشایی‌های شهری هزینه می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز