خبرگزاری کار ایران

۷۴۰ میلیارد ریال تسهیلات صندوق توسعه ملی به تعاونی‌های آذربایجان شرقی اختصاص یافت

asdasd
کد خبر : ۲۰۲۲۸۴

تاکنون بیش از ۸۴ درصد از این اعتبارات در قالب ۱۴۸ طرح اشتغالزایی در بخش تعاون جذب شده است.

معاون تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی از اختصاص۷۴ میلیارد تسهیلات صندوق توسعه ملی به تعاونی‌های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد عزیزی که در همایش استانی بهره‌وری انرژی پاک آذربایجان شرقی در شهرستان مرند سخن می‌گفت، اظهار داشت: این اعتبارات در بخش تعاونی‌های سه حوزه صنعت، معدن و کشاورزی در نظر گرفته است که تاکنون بیش از ۸۴ درصد از این اعتبارات در قالب ۱۴۸ طرح اشتغالزایی در بخش تعاون جذب شده است که امیدواریم با این میزان تسهیلات، تعاونی‌ها در بحثاشتغال زایی نقش بسزایی ایفا کند.

وی به برنامه‌های هفته تعاون در آذربایجان شرقی اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره تعاونی‌های بر‌تر، برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کامپاند وریکرو، تشکیل ستاد برگزاری هفته تعاون، بازدید از تعاونی‌های فعال و افتتاح ۲۳ طرح تعاونی در سطح استان از برنامه‌های این هفته به شمار می‌رود.

عزیزی با بیان اینکه ۶۷ درصد جمعیت استان عضو تعاون هستند به برگزاری چندین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در چندین شهر استان به مناسبت هفته تعاون اشاره کرد و گفت: نمایشگاه توانمندی تعاونی‌ها در بخش انرژی در شهرستان مرند، نمایشگاه توانمندی تعاونی‌ها در بخش کشاورزی در شهرستان بناب و همچنین نمایشگاه توانمندی‌های بخش تعاون در کلانشهر تبریز به مناسبت هفته تعاون افتتاح می‌شود که در این نمایشگاه‌ها تعاونگران استان توانمندی‌های خود به نمایش می‌گذارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز