خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی خبر داد:

مرگ خرس قهوه‌ای ماده بر اثر تصادف با خودرو در کلیبر

asdasd
کد خبر : ۲۰۱۸۱۶

گشت‌های ویژه سیار اداره کل حفاظت محیط زیست در حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده ارسباران با لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای که در جاده مرزی ارس بر اثر تصادف با خودرو تلف شده بود مواجه شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی گفت: بامداد امروز، یک قلاده خرس قهوه‌ای ماده بر اثر تصادف با خودروهای عبوری در جاده مرزی منطقه حفاظت شده ارسباران تلف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی، حمید قاسمی افزود: گشت‌های ویژه سیار اداره کل حفاظت محیط زیست در حین گشت زنی در منطقه حفاظت شده ارسباران با لاشه یک قلاده خرس قهوه‌ای که در جاده مرزی ارس بر اثر تصادف با خودرو تلف شده بود مواجه شدند.

وی افزود: لاشه این خرس، جهت بررسی‌های بیشتر به اداره کل حفاظت محیط زیست استان منتقل شده است.

قاسمی از شهروندان و مسافران خواست که در هنگام عبور و مرور در مناطق حفاظت شده به تابلو‌ها و علائم هشدار دهنده در مسیر جاده توجه و سرعت مطمئنه را رعایت کنند تا از بروز چنین حوادثی جلوگیری شود و امنیت زیستگاهی برای حیات وحش تامین شود.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی اضافه کرد: در راستای طرح تشدید حفظ و حراست از تنوع زیستی و عرصه‌های محیط زیست علاوه بر محیط بانان و نیروهای یگان مستقر در شهرستان‌ها، جدیدا گشت‌های سیار ویژه‌ای با حضور روسای ادارات ستادی و نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان تشکیل شده که به صورت شبانه روزی مشغول گشت، کنترل و پایش عرصه‌های طبیعی و انسانی هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف زیست محیطی اقدامات قانونی صورت خواهد پذیرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز