خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز:

رشد۳۵ درصدی گردشگران تبریز در دور دوم سفرهای تابستانی

کد خبر : ۲۰۰۶۸۳

در این دور از سفر‌ها که از ۸ مرداد ماه آغاز شده است اتوبوس‌های گردشگری شهرداری به بیش از ۲۵۰هزار نفر ساعت به صورت رایگان ارائه داده‌اند.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز گفت: در دور دوم سفرهای تابستانی، حضورگردشگران شهری افزایش چشم‌گیری داشته، به ‌طوریکه در مقایسه با سال‌های قبل شاهد افزایش ۳۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا خلیلی با اشاره به آب هوای بی‌نظیر شهر تبریز افزود: در این دور از سفر‌ها که از ۸ مرداد ماه آغاز شده است اتوبوس‌های گردشگری شهرداری به بیش از ۲۵۰هزار نفر ساعت به صورت رایگان ارائه داده‌اند.

وی افزود: در راستای برنامه‌های سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، این سازمان با ارائه خدماتی همچون به کارگیری ۳۰ دستگاه اتوبوس تبریزگردی، ۲۰ دستگاه تاکسی از من بپرس، تعداد ۸۰ نفر راهنما و کار‌شناس گردشگری و آماده‌سازی موزه‌های شهرداری تبریز من‌جمله کاخ موزه شهر و شهرداری، خانه استاد شهریار و خانه علی مسیو به صورت رایگان به از میهمانان و گردشگران ارائه خدمات می‌‌کند.

شهروندان و میهمانان تبریزی از طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده توسط سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز، ابراز رضایت کرده و پیشنهادات و نظراتی را از طریق مرکز افکارسنجی گردشگری شهرداری در اختیار سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز قرار می‌دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز