خبرگزاری کار ایران

در دومین روز از هفته نکوداشت تبریز؛

همایش " تبریز پیشرو در توسعه فرهنگ تشیع " برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۳۱

این همایش با هدف شناساندن شهر تبریز به عنوان اولین پایتخت جهان تشیع برگزار می‌شود.

در دومین روز از هفته نکوداشت تبریز، همایش «تبریز پیشرو در توسعه فرهنگ تشیع» برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، معاون فرهنگی، اجتماعی شهرداری تبریز گفت: به مناسبت نامگذاری دومین روز هفته نکوداشت تبریز با نام «تبریز و هویت دینی» همایش «تبریز پیشرو در توسعه فرهنگ تشیع» روز یکشنبه، ۲۳ شهریورماه در دو شیفت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود.

حجه الاسلام احمد حمیدی افزود: این همایش در نوبت اول از ساعت ۹صبح، در بازار مظفریه با سخنرانی آیت الله مجتهد شبستری و با پیام آیت الله سبحانی و در نوبت دوم از ساعت ۱۵ ظهر در محل تالار قرآن اداره کل اوقاف و امور خیریه با سخنرانی محوری دکتر رجبی دوانی خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این همایش را شناساندن تبریز به عنوان شهر مذهبی و اولین پایتخت جهان تشیع و نقش این شهر در پاسداشت و نشر فرهنگ شیعی و انقلاب‌های ملی - مذهبی اعلام کرد و گفت: همایش توسط کمیته اوقاف و امور خیریه هفته نکوداشت برگزار می‌شود.

هفته نکوداشن شهر تبریز از سوی شهرداری تبریز از ۲۲ لغایت ۲۷ شهریورماه و با مشارکت سایر سازمان‌ها و نهادهای دولتی و عیردولتی برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز