خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه تبریز:

دانشگاه تبریز در دولت یازدهم به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۹۰۹

آیین بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در دانشگاه تبریز برگزار شد.

رییس دانشگاه تبریز گفت: دانشگاه تبریز در دولت یازدهم به پیشرفت‌های چشمگیری دست یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دکتر محمد رضا پورمحمدی که در آیین بزرگداشت هفته دولت و روز کارمند در دانشگاه تبریز سخن می‌گفت با اشاره به این موفقیت‌ها تصریح کرد: در این مدت کم این دانشگاه در حوزه‌های مختلف به دستاوردهای خیلی خوبی رسیده که از جمله این‌ها می‌توان به ایجاد ۴۰ رشته جدید، اعزام ۵۰ عضو هیات علمی برای ارایه مقاله در کنفرانس‌های بین المللی، تدوین برنامه‌های راهبردی دانشگاه و تکمیل و یا شروع چندین پروژه عمرانی در طول ۵ ماهه امسال اشاره کرد.

وی تعداد مقالات چاپ شده در مجلات ISI در سال گذشته را ۴۵۰ عنوان ذکر کرد و افزود: در ۵ ماهه نخست امسال، این رقم به ۳۷۰ مورد رسیده که به یاری خدا این رقم تاپایان سال دو برابر خواهد شد.

پورمحمدی یادآور شد: این دانشگاه در جهان پرآوازه شده، بطوری که بر اساس رتبه‌بندی جدید دانشگاه لایدن در سال ۲۰۱۴، دانشگاه تبریز رتبه ۴۹۲ دنیا، ۶۳ آسیا و دوم ایران را کسب کرده است.

رئیس دانشگاه تبریز در این مراسم همچنین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت با بیان اینکه توسعه و پیشرفت دانشگاه در سایه همدلی، وحدت و همفکری همه دانشگاهیان به دست می‌آید، گفت: کارکنان در کنار ارگان‌های دیگر دانشگاه، نقش تعیین کننده‌ای در توسعه و پیشرفت دارند که باید در مسائل اجرایی مختلف دانشگاه از دانش، همفکری و برنامه‌های آن‌ها استفاده کرد.

وی، کارمندان را قشر فعال، پر تلاش و زحمت کش جامعه خواند و افزود: این قشر در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگاه ویژه‌ای دارد، و بر این اساس مسئولان و مدیران این دانشگاه نیز در چارچوب قانون و مقررات برای ارتقای همه جانبه این کارکنان تلاش خواهد کرد.

آیین بزرگداشت هفته دولت و تجلیل از کارکنان دانشگاه تبریز طی مراسم با شکوهی در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز