خبرگزاری کار ایران

منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران خودکفا شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۷۸

در سایه عزم و اراده مستمر کارکنان این منطقه مبنی بر صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت زمان، سه دستگاه کمپرسور اینگرسل راند مدل ۹۰۰ تولید ۱۳۶۷ ارسالی از مناطق دیگر را در کمترین زمان ممکن بازسازی و آماده بهره برداری کردند.

در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی و استفاده بهینه از ماشین آلات سبک و سنگین، کارکنان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز موفق به تعمیر کمپرسورهای اینگرسل راند مدل ۹۰۰ شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مدیر منطقه ۸ عملیات انتقال گاز ایران، با اعلام این خبر گفت: در سایه عزم و اراده مستمر کارکنان این منطقه مبنی بر صرفه جویی و استفاده بهینه از امکانات موجود و مدیریت زمان، سه دستگاه کمپرسور اینگرسل راند مدل ۹۰۰ تولید ۱۳۶۷ ارسالی از مناطق دیگر را در کمترین زمان ممکن بازسازی و آماده بهره برداری کردند.

یداله بایبوردی، افزود: با اتکاء به فن آوری مدرن و دانش بومی و ارتقاء کیفیت کار و سرعت عمل تعمیراتی و همچنین به لحاظ اهمیت این کمپرسور‌ها در انواع عملیات‌ها از جمله، هات تپ، پیکرانی، تخلیه لوله‌های خطوط لوله و سایر عملیات پیکرانی در تعمیرات خطوط، منطقه ۸ عملیات انتقال گاز آمادگی دارد هر گونه فعالیت تعمیراتی مربوط به این دستگاه‌ها را در سطح شرکت انتقال گاز بر عهده بگیرد.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ ۹ میلیون تومان برای بازسازی، تهیه و یا ساخت قطعات کمیاب این کمپرسور‌ها توسط کار‌شناسان منطقه ۸ عملیات انتقال گاز هزینه شده در صورتی که در بازار آزاد هزینه گزافی را مطالبه می‌کردند تا این دستگاه‌ای راکد را به فعال و آماده بکار تبدیل کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز