خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز خطاب به مدیران شهرداری:

دخالت در انتخابات هئیت رئیسه شورا به هیچ عنوان قابل قبول نیست

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۵۸

هر ارتباطی خارج از این مسیر قانونی، فعالیت شهرداری و شورا را تحت الشعاع قرار داده و باعثانحراف از روند خدمتگذاری خواهد شد.

شهردار تبریز گفت: جایگاه قانونی هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر صرف نظر از هر نام و نشانی که باشد برای شهرداری مهم و محترم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صادق نجفی روز گذشته در جمع مدیران شهرداری تبریز با بیان اینکه سازو کار قانونی ارتباط شهرداری و شورای اسلامی شهر مشخص و محرز است، خاطرنشان کرد: هر ارتباطی خارج از این مسیر قانونی، فعالیت شهرداری و شورا را تحت الشعاع قرار داده و باعثانحراف از روند خدمتگذاری خواهد شد.

وی با اشاره به حساسیت و اهمیت جایگاه هئیت رئیسه شورای اسلامی شهر گفت: اعضای هئیت رئیسه شورا به عنوان منتخب منتخبان شهروندان محور مهم تعامل شهرداری و شورای شهر هستند.

نجفی تاکید کرد: فعالیت مدیران بخش های مختلف نباید به گونه ای باشد که شائبه حمایت از فرد خاصی را در اذهان عمومی ایجاد کند چرا که برای شهرداری آنچه که مهم است جایگاه قانونی هئیت رئیسه شوراست.

وی تاکید کرد: مدیران بخش های مختلف شهرداری باید معطوف فعالیت های عمرانی حوزه خود باشند و در صورت وقوع هرگونه عمل خارج از روال قانونی با موارد تخطی برخورد قاطع می شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز