خبرگزاری کار ایران

آئین بزرگداشت دو هنرمند عکاس در تبریز برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۹۸۸۲۵

در این آئین که دوازدهم شهریورماه سال جاری همزمان با اختتامیه جشنواره سراسری عکس رضوی برگزار خواهد شد از فعالیت هنری محمدرضا امتنانی و جواد بهمنش تجلیل می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی از برگزاری آیین بزرگداشت دو هنرمند عکاس در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر صفی‌پور گفت: در این آئین که دوازدهم شهریورماه سال جاری برگزار می‌شود از فعالیت هنری محمدرضا امتنانی و جواد بهمنش تجلیل می‌شود.

وی با اشاره به ویژگی‌های هنر عکاسی، خاطرنشان کرد: هنر همواره دربردارنده پیامی از سوی هنرمند است و هنر عکاسی به علت برقراری ارتباط بصری با مخاطب تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر هنر‌ها دارد و براین اساس هنرمندان عکاس برای انتقال مفاهیم دینی و ارزشی می‌توانند از این ویژگی هنر عکاسی بیشتر بهره بگیرند.

جواد بهمنش متولد ۱۳۳۴ شیراز بوده و فعالیت هنری خود را از سال ۵۲ آغاز کرده است. وی مدرس عکاسی در دانشگاه بوده و زمینه عکاسی هنری وی معماری، اجتماعی و طبیعت است. محمدرضا امتنانی نیز متولد ۱۳۳۴ تهران بوده و عکاسی را از سال ۱۳۴۷ آغا کرده است.

وی تداوم هنر خود را بعد از سالیان متمادی در مسیر عکاسی حوزه اندیشه و هنر اسلامی تثبیت کرده که عکاسی از کنگره عظیم حج یکی از بارز‌ترین مجموعه‌های تصویری اوست.

آیین بزرگداشت مقام هنری استادمحمدرضا امتنانی و جواد بهمنش همزمان با آیین اختتامیه جشنواره سراسری عکس رضوی دوازدهم شهریورماه جاری ساعت ۱۷ در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز