خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز:

سفر به تبریز، از ارزان‌ترین سفرهای کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۸۲۶

توسعه جاذبه های گردشگری در حوزه فضای سبز، باید به موازات تقویت زیرساخت های اساسی از قبیل راه، پارکینگ و امکانات رفاهی صورت بگیرد.

عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تبریز گفت: علی رغم جذابیت های گردشگری زیاد و تلاش های ارزنده در احداثپارک های متنوع، سفر به تبریز، از ارزان ترین سفرهای کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایرج شهین باهر در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی شهر تبریز و مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری تبریز، با طرح این سوال که چرا باید مسافری که از امکانات مختلف شهر استفاده می کند و بر حجم ترافیکی شهر می افزاید، از پرداخت ورودی برای پارک های تخصصی و موضوعی مثل پارک گل ها معاف باشد، تاکید کرد: توجه به این نکته، به منظور جبران بخشی از هزینه ها و کمک به اقتصاد شهر ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: توسعه جاذبه های گردشگری در حوزه فضای سبز، باید به موازات تقویت زیرساخت های اساسی از قبیل راه، پارکینگ و امکانات رفاهی صورت بگیرد.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این که رویکردهای کلی در حوزه فضای سبز باید در وهله اول متوجه ظرفیت های محدوده شهر شود، گفت: با اجرای برنامه های دقیق زمان بندی، اجتناب از نگرش یک قطبی و توزیع امکانات در جای جای شهر، می توان تراکم ترافیکی غرب به شرق تبریز را در جهت عکس، تعدیل کرد.

شهین باهر با بیان این که توسعه پارک های محله ای نیازمند برنامه ریزی و امکان سنجی دقیق است، اظهار داشت: می توان مکان های بلاتکلیف شهر را با استفاده از ظرفیت های قانونی، به پارک های محله ای کوچک تبدیل کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز