خبرگزاری کار ایران

داوران جشنواره سراسری عکس رضوی تبریز معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۴۷

این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص) حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت در تبریز برگزار می‌شود.

داوران جشنواره سراسری عکس رضوی تبریز معرفی شدند.

سرپرست معاونت فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: بر همین اساس " سیدعباس میرهاشمی "، " سعید فلاح‌فر "، " علیرضا کریمی‌صارمی "، " بهزاد پروین‌قدس " و " نادر فاروغی " به عنوان دواران جشنواره سراسری عکس رضوی که در تبریز برگزار می‌شود انتخاب شده و کار داوری آثار را آغاز کردند.

علی محرمی افزود: پنجمین دور این جشنواره از برنامه‌های دوازدهمین جشنواره‌ امام رضا(ع) با گستره‌ سراسری در تبریز برگزار می‌شود.

محرمی گفت: این جشنواره همزمان با میلاد باسعادت عالم آل محمد(ص) حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) و حضرت فاطمه معصومه(س) و همزمان با دهه کرامت و با هدف اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا(ع) برگزار می‌شود.

جشنواره سراسری عکس رضوی با همکاری شورای فرهنگ عمومی آذربایجان شرقی، ‌ معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، ‌ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، بنیاد بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع)، دبیرخانه نمایندگی بین المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) در استان آذربایجان شرقی، کانون فرهنگ، هنر و ادب آذربایجان، ‌انجمن عکاسی استان و انجمن سینمای جوان دفتر تبریز برگزار می شود.

آیین اختتامیه و معرفی نفرات برتر این جشنواره دوازدهم شهریورماه جاری در مجتمع سینمایی ۲۲ بهمن تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز