خبرگزاری کار ایران

تقویم آموزشی نیمسال اول دانشگاه تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۷۳۸

بر اساس این تقویم، کلاس‌های نیمسال اول تحصیلی ۹۴-۹۳ از ۲۲ شهریور لغایت ۱۰ دی ماه جاری برگزار خواهد شد.

تقویم آموزشی نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۹۳ دانشگاه تبریز اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس این تقویم، کلاس‌های نیمسال اول تحصیلی ۹۴-۹۳ از ۲۲ شهریور لغایت ۱۰ دی ماه جاری برگزار خواهد شد.

محمدتقی اعلمی افزود: بر همین اساس ثبت نام ورودی‌های ۹۳، به صورت اینترنتی از ۳ لغایت ۵ شهریور برای پذیرفته شدگان دکتری تخصصی، ۱۰ الی ۱۲ شهریور برای دانشجویان پذیرفته شده در مقطع کار‌شناسی ارشد و از ۲۴ لغایت ۲۶ پذیرفته شدگان آزمون سراسری در مقطع کار‌شناسی صورت می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تحویل مدارک دانشجویان ورودی‌های جدید به دانشکده‌ها نیز برای پذیرفته شدگان مقطع دکتری، روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه، کار‌شناسی ارشد، ۲۴ الی ۲۶ شهریور و دانشجویان کار‌شناسی در روزهای ۲۹ الی ۳۰ شهریور صورت خواهد گرفت.

اعلمی با اشاره به انتخاب واحد ورودی‌های سال‌های قبل نیز گفت: زمان انتخاب واحد دانشجویان تحصیلات تکمیلی روز شنبه ۱۸ شهریور، ورودی های۹۰ و ماقبل و(کار‌شناسی ناپیوسته علوم آزمایشگاهی دامپزشکی ورودی های۹۲) روز شنبه ۱۵ شهریور، ورودی‌های ۹۱ روز یکشنبه ۱۶ شهریور و ورودی‌های ۹۲ روز دوشنبه ۱۷ شهریور به صورت اینترنتی خواهد بود.

وی افزود: دانشجویانی که در ایام مذکور موفق به انتخاب واحد نشده‌اند، می‌توانند، از ۱۹ الی ۲۱ شهریور از ساعت ۹ صبح لغایت ساعت ۲۴ اقدام به انتخاب واحد نمایند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه تبریز همچنین پایان مهلت ارایه درخواست بررسی مشکل انتخاب واحد توسط دانشجویان در فرم ویژه به آموزش دانشکده‌ها را ۲۹ شهریور اعلام کرد و گفت: بر اساس این تقویم شروع و پایان تحویل فرم تغییر رشته و تغییر رشته توام با انتقال به متقاضیان از طریق آموزش دانشکده نیز از یکم لغایت یک الی ۳۰ آبان ماه ۹۳ خواهد بود.

وی، با اشاره به زمان حذف و اضافه در ۱ و ۲ مهر ماه گفت: امتحانات پایان ترم نیز از ۱۴ تا ۲۸ دیماه برگزار خواهد شد.

اعلمی همچنین مهلت ارایه مرخصی برای دانشجویان در نیمسال اول ۱۵ شهریور الی ۲ مهر ماه اعلام کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز