خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

دفاتر پیشخوان خدمات دولت در آذربایجان شرقی تا پایان سال خدمات شهرداری هم ارایه می‌دهند

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۴۹۳

آذربایجان شرقی با استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قوی ارتباطی در بحثارتباطات و فناوری اطلاعات پیشرو خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی فناوری اطلاعات را یکی از محورهای توسعه استان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اسماعیل جبارزاده، ظهر روز گذشته در مراسم افتتاح پروژه‌های ارتباطی استان که با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، گفت: آذربایجان شرقی با استفاده از ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های قوی ارتباطی در بحثارتباطات و فناوری اطلاعات پیشرو خواهد بود.

وی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر توسعه شبکه دولت الکترونیک، خاطرنشان کرد: در این راستا فاز توسعه این شبکه از دو ماه پیش در ۲۵۰ نقطه اداری استان آغاز شد و تا امروز ۴۰۰ نقطه اداری به این شبکه پیوسته‌اند.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال با افزایش این تعداد شاهد تحقق اهداف دولت الکترونیک در استان باشیم.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با دستگاه‌های اجرایی استان جهت اجرای برنامه اصلاح نظام اداری ۳۰ در ۵۰ و همچنین همکاری بخش خصوصی با مدیریت اجرایی استان در قالب قرارداد BOT در جهت توسعه فناوری خبر دادو گفت: در حوزه دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت نیز علاوه بر توسعه این دفا‌تر، تا پایان سال جاری خدمات شهرداری هم در آن‌ها ارایه می‌شود که می‌تواند به عنوان الگو در سایر استان‌ها نیز عملیاتی شود.

جبارزاده همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه مدیریت استان با بخش خصوصی برای ایجاد مرکز تماس(کال‌سن‌تر) در آذربایجان شرقی، افزود: علاقمندیم در بحثتمرکززدایی، تبریز به عنوان معین مرکز کشور عمل کند که این طرح در اشتغال‌زایی نیز موثر خواهد بود.

وی از برنامه‌ریزی استان برای ایجاد شهرک فناوری با همکاری بخش خصوصی نیز خبر داد و همکاری وزارت ارتباطات را در این خصوص خواستار شد.

جبارزاده همچنین خواستار کاهش تعرفه پهنای باند دانشگاه‌های استان شد و این امر را قدم موثری در جهت توسعه فناوری در دانشگاه‌ها دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز