خبرگزاری کار ایران

معاون امداد و نجات هلال احمر آذربایجان شرقی:

هلال احمر آذربایجان شرقی به ۵۵۰ حادثه جاده‌ای در ۵ماه گذشته رسیدگی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۹۷۱۱۸

نجاتگران مستقردر پایگاه‌های امدادجاده ای جمعیت هلال احمر استان در این حوادثبه بیش از یک هزار نفر از حادثه‌دیدگان امدادرسانی کرده‌اند.

نجاتگران مستقر در پایگاه‌های امدادجاده‌ای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در ۵ ماه نخست امسال به ۵۵۰ مورد حادثه امدادرسانی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب گفت: این حوادثدر محورهای مواصلاتی و مناطق روستایی و کوهستانی رخ داده بودند.

حمید حسین‌پور ادامه داد: این حوادثشامل آتش سوزی مراتع، برف و کولاک، غرق شدن در رودخانه‌ها، سیل و آبگرفتگی منازل، کوهستان وجاده‌ای بوده که بیشترین حوادثرسیدگی شده توسط جمعیت هلال احمر مربوط به سوانح جاده‌ای است که بالغ بر ۳۸۰مورد اعم از تصادف، واژگونی خودرو‌ها می‌باشد.

حسین‌پور افزود: نجاتگران مستقر در ۲۷ پایگاه امدادجاده‌ای و دریایی و کوهستان استان با بهره گیری از ۳۰ دستگاه خودرو آمبولانس وده‌ها دستگاه خودرو نجات و یک فروند بالگرد، به بیش از یک هزار نفراز حادثه دیدگان امدادرسانی کرده که از این تعداد۵۴۰ نفر را به مراکز درمانی و بیمارستانهای استان انتقال و ۴۶۰نفر را به صورت سرپایی مداوا کرده‌اند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تصریح کرد: بالگرد جمعیت هلال احمر در طول این مدت ۱۴ سورتی پرواز داشته ودر انتقال سریع و بموقع مصدومان حوادثنقش موثری داشته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز