خبرگزاری کار ایران

تفاهم‌نامه اولیه ساخت آزادراه تبریز - بازرگان، بین ایران و ترکیه امضا شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۷۰۴

در مجموع حدود چهار سال برای انجام مطالعات و احداثآزادراه تبریز - بازرگان به طول ۲۵۵ کیلومتر، شامل شش خط رفت و برگشت پیش‌بینی شده است.

تفاهم‌نامه اولیه ساخت آزاد راه تبریز - بازرگان، صبح امروز سه‌شنبه با حضور استاندار آذربایجان شرقی به امضای مدیرکل راه و شهرسازی استان و مدیرعامل شرکت BERGiz‌ ترکیه رسید.

به گزارش ایلنا بر اساس این تفاهم‌نامه، شرکت ترکیه‌ای BERGiz تامین ۶۵ درصد از منابع مالی مورد نیاز برای ساخت این پروژه شامل مطالعات، طراحی، ساخت و مهندسی و تاسیسات جانبی مورد نیاز را بر عهده خواهد داشت و ۳۵ درصد مابقی نیز توسط وزارت راه و شهرسازی تامین خواهد شد.

طول آزادراه تبریز - بازرگان ۲۵۵ کیلومتر شامل شش خط رفت و برگشت است که شرکت ترکیه‌ای در مدت چهار ماه کار مطالعه و برآورد هزینه احداثآن را انجام خواهد داد.

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم امضای این تفاهم‌نامه که با حضور سرکنسول ترکیه در تبریز برگزار شد، به خبرنگاران گفت: با توجه به توانمندی و علاقمندی طرف ترک، با یکی از شرکت‌های این کشور برای احداثآزادراه تبریز - بازرگان توافق کردیم.

اسماعیل جبارزاده افزود: امیدوارم با انجام مراحل صدور مجوزهای لازم برای اجرای طرح در وزارت راه و شهرسازی، قرارداد نهایی امضا و عملیات اجرایی پروژه به زودی آغاز شود.

وی خاطرنشان کرد: در مجموع حدود چهار سال برای انجام مطالعات و احداثپروژه پیش‌بینی شده است.

جبارزاده اضافه کرد: آذربایجان شرقی و ترکیه کارهای بزرگی به صورت مشترک را انجام داده‌اند و امیدوارم این پروژه نیز شروع مجددی برای کارهای بزرگ‌تر در آینده باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز