خبرگزاری کار ایران

بیش از ۲ میلیارد ریال به بهداشت و درمان مددجویان کمیته امداد مراغه مساعدت شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۶۶۶۰

در این راستا در ۳ ماهه نخست سال جاری برای ۲۲۰ نفر از مددجویان این نهاد که در بیمارستان بستری شده بودند، معرفی نامه جهت پرداخت بخشی از هزینه درمان آن‌ها داده شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان مراغه گفت: بیش از ۲ میلیارد ریال در زمینه بهداشت و درمان به مددجویان کمیته امداد شهرستان مراغه مساعدت شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایوب هاشمیان در گفتگو با خبرنگاران افزود: این خدمات و کمک رسانی شامل حق بیمه تامین اجتماعی مددجویان، هزینه فرانشیز، خسارات متفرقه، سوء تغذیه کودکان و سرویسهای بهداشتی مددجویان کمیته امداد این شهرستان است.

وی گفت: در این راستا در ۳ ماهه نخست سال جاری برای ۲۲۰ نفر از مددجویان این نهاد که در بیمارستان بستری شده بودند معرفینامه جهت پرداخت بخشی از هزینه درمان آن‌ها داده شده است.

هاشمیان ادامه داد: همچنین برای یک هزار و ۱۹۲ مددجو یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال حق بیمه تامین اجتماعی وحدود ۳۹۰ میلیون ریال هزینه ویژه فرانشیز به ۳۲۰ نفر از مددجویان پرداخت شده است.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره) مراغه خاطر نشان کرد: مبلغ ۲۳ میلیون ریال به ۱۹ نفر از مددجویان با عنوان خسارات متفرقه پرداخت و ۱۳۸ میلیون ریال نیز برای ۲۳۱ کودک زیر ۶ سال که از طریق مرکز بهداشت این شهرستان معرفی شده‌اند جهت رفع سوء تغذیه آنان هزینه شده و نیز ۸۰ میلیون ریال به ۱۲ نفر از مددجویان جهت تهیه سرویس بهداشتی کمک شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز