خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از خبرنگاران صدا و سیما:

جای یک برنامه تحلیلی ویژه مسایل آذربایجان شرقی در شبکه استانی خالی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۶۶

صدا و سیما باید با دعوت از مسوولان اجرایی و کارشناسان زحمات خبرنگاران و واحد خبر را تکمیل کند. / انتقاد سازنده شرط خدمت به مردم است.

استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: جای یک برنامه تحلیلی ویژه مسایل و مشکلات آذربایجان شرقی در شبکه استانی خالی است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جبارزاده، صبح روز پنج‌شنبه در مراسم تجلیل از عوامل و دست‌اندرکاران معاونت اطلاعات و اخبار و اطلاعات صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، با اشاره به لزوم تجزیه و تحلیل مسایل و مشکلات استان در شبکه استانی صدا و سیما، اظهار داشت: زمان پخش خبر محدود است و در این زمان محدود امکان تبیین و تشریح ابعاد مختلف اتفاقات وجود ندارد.

وی تاکید کرد: صدا و سیما باید با دعوت از مسوولان اجرایی و کارشناسان زحمات خبرنگاران و واحد خبر را تکمیل کند و موضوعات مختلف استانی را مورد واکاوی و تحلیل قرار دهد.

جبارزاده همچنین با بیان این که رسانه‌ها پل ارتباطی مردم و مسوولان هستند، افزود: رسالت رسانه انعکاس عملکردهای مسوولان به جامعه و رساندن پیام مردم به مسوولان است و اگر این رسالت به درستی انجام شود شاهد حل بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

استاندار آذربایجان شرقی انتقاد سازنده را شرط خدمت به جامعه دانست و گفت: انتقاد همیشه مورد اقبال مسوولان بوده و اگر نقد با نیت رفع مشکلات انجام شود قطعا مسوولان را در اداره بهتر امور جامعه کمک خواهد کرد.

وی اظهار داشت: خبرنگاران صدا و سیما با توجه به ارتباط وسیع با مردم و اطلاعاتی که از نقاط مختلف استان دارند می‌توانند مدیریت اجرایی را در جهت رشد و توسعه استان یاری کنند.

جبارزاده با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و با قدردانی از تلاش‌های خبرنگاران، تصویربرداران، نویسندگان و تمام دست‌اندرکاران واحد خبر صدا و سیمای استان، افزود: صدا و سیما یکی از مراکزی است که می‌تواند با تشکیل اتاق فکر و ارایه راهکارهای مناسب، نقش بسیار موثری در حل مشکلات استان داشته باشد.

جبارزاده با بیان این که هدف ما اعتلای نظام، رضایت‌مندی مردم و اداره مطلوب جامعه در این مقطع خاص است، گفت: امروز کشورهای پیرامونی ایران از نظر امنیتی درگیر حوادثمتعددی هستند و دشمنان به دنبال نفوذ به مرزهای کشورمان از راه‌های مختلف هستند.

وی خاطرنشان کرد: همه ما در یک کشتی به نام نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و همه باید در هدایت آن نقش داشته باشیم تا به سلامت به سرمنزل مقصود برسد.

جبارزاده با تاکید بر رابطه گرم و صمیمی مدیران اجرایی استان و عوامل صدا و سیما، گفت: آذربایجان شرقی یک استان مهم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، سر ایران است و رساندن این استان به جایگاه واقعی آن می‌تواند هدف مشترک همه ما باشد و باید بتوانیم با صمیمیت و همدلی این امر را تحقق بخشیم.

استاندار آذربایجان شرقی در پایان این مراسم از خبرنگاران برگزیده شبکه سهند با اهدای لوح سپاس قدردانی کرد.

وی همچنین پیش از برگزاری این مراسم از استودیوی خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بازدید و در جریان نحوه فعالیت دست‌اندرکاران خبر این مرکز قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز