خبرگزاری کار ایران

روسای جدید سه دانشکده دانشگاه تبریز انتخاب شدند

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۳۶۴

با رای اساتید این دانشکده ها و حکم رییس دانشگاه تبریز، دکتر باب اله حیاتی، دکتر شهرام روستایی و دکتر حسین فخر به ترتیب به عنوان روسای جدید دانشکده های کشاورزی، جغرافیا و حقوق و علوم اجتماعی معرفی شدند.

روسای جدید دانشکده های کشاورزی، جغرافیا و حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز با رای اساتید این دانشکده ها انتخاب و حکمشان از سوی رییس دانشگاه تبریز صادر شد.

به گزارش ایلنا، رئیس دانشگاه تبریز با حضور جداگانه در این آیین های معارفه؛ مسئولیت پذیری، احترام به قانون و مقررات، داشتن برنامه، شفاف کردن عملکردها، اجماع پذیری، تعامل با مجموعه خود و مشارکت و مشاوره را از جمله عناصر مدیریت خوب برشمرد و گفت: مسئولان و مدیران این دانشگاه نیز باید کارهای خویش را بر اساس عقلانیت و تدبیر انجام دهند.

محمدرضا پورمحمدی افزود: تغییر و تحول برای بهره وری بیشتر و بهبود امور از اولویت های این دانشگاه است و برای اینکه دانشگاه توسعه یافته داشته باشیم، همواره باید تغییراتمان بر اساس برنامه ریزی و با هدف مشخص باشد.

رئیس دانشگاه تبریز با اشاره به موفقیت های دانشگاه در طول فعالیت دولت تدبیر و امید تصریح کرد: اعضای هیات علمی این دانشگاه در طول ۶ ماه گذشته به اندازه یک سال، در مجلات معتبر بین المللی مقاله منتشر کرده اند که این امر نشانگر مسیر درست امور دانشگاه است.

همین گزارش حاکی است: دکتر باب اله حیاتی به عنوان رییس جدید دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز معرفی و از خدمات دکتر علی حسین زاده دلیر قدردانی شد. دکتر حیاتی، پیش از این معاون اداری و مالی دانشکده کشاورزی، مدیر گروه اقتصاد کشاورزی، مدیر تربیت بدنی و مدیر خدمات آموزشی این دانشگاه را بر عهده داشت.

همچنین دکتر شهرام روستایی به عنوان رییس جدید دانشکده جغرافیا انتخاب و از خدمات دکتر محمد حسین رضایی مقدم، رییس سابق این دانشکده قدردانی شد.

خاطر نشان می شود، پیش از این روستایی، در مسئولیت های مدیریت امور اداری و مدیریت گروه جغرافیای طبیعی انجام وظیفه کرده است.

بر این اساس، نیز دکتر حسین فخر به عنوان رییس جدید دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز معرفی و از تلاش های دکتر رجب ایزدی تجلیل شد.

رییس اداره چاپ و انتشارات، معاون آموزشی و معاون پژوهشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده علوم انسانی و اجتماعی و مدیر امور پژوهشی دانشگاه از جمله سوابق اجرایی دکتر حسین فخر در سال های اخیر بوده است.

یادآور می شود: پیش از این نیز با رای اساتید اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، دکتر داود بهبودی، دکتر محمد رضا شبگرد، دکتر احمد قنبری، دکتر یوسف ادیب، دکتر جواد اشرفی هلان و دکتر حسین زنوزی مرند به ترتیب به عنوان روسای جدید دانشکده های اقتصاد، مدیریت و بازرگانی، فنی مهندسی مکانیک، مهندسی فناوری های نوین، علوم تربیتی و روانشناسی، دامپزشکی و فنی مرند این دانشگاه انتخاب شده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز