خبرگزاری کار ایران

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی:

از ظرفیت‌های ایجاد شده در مراکز علمی کاربردی باید به خوبی استفاده کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۲۸۳

فضای خوبی برای فعالیت در مراکز علمی کاربردی در قالب نظام آموزش مهارتی طراحی شده است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی آذربایجان شرقی ظرفیت‌های ایجاد شده در مراکز علمی کاربردی بسیار چشمگیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد امین فرد که دیروز در گردهمایی دو روزه مراکز علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در تبریزسخن می‌گفت تأکید کرد: فضای خوبی برای فعالیت در مراکز علمی کاربردی در قالب نظام آموزش مهارتی طراحی شده است و ما باید از آن به خوبی استفاده کنیم.

وی بر برگزاری صحیح کلاس‌های عملی با فراهم ساختن امکانات لازم در مراکز علمی کاربردی تأکید کرد و گفت: باید همواره به فکر ارتقاء سطح برگزاری دوره‌های آموزشی در این مراکز باشیم.

امین فرد صرف برگزاری کلاس‌های عملی و کارورزی در مراکز تولیدی و بهره گیری از امکانات آزمایشگاهی و کارگاهی در آموزش‌های کاربردی و مهارتی کافی ندانست و گفت: نقش اساتید مجرب و معتقد به ارایه آموزش‌های مهارتی در این زمینه بسیار مهم است.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان آذربایجان شرقی بر لزوم برپایی دوره‌های آموزشی سختگیرانه منطبق بر مقررات تأکید کرد و گفت: بکارگیری و تداوم چنین شیوه‌ای در درازمدت موجب پرآوازه شدن این مراکز در بین دانشگاه‌ها خواهد شد و همواره کیفیت مدنظر ما باشد.

امین فرد با تأکید بر اینکه در مراکز علمی کاربردی باید به مسایل سیاسی موردنظر نظام جمهوری اسلامی توجه شود گفت: البته روش نباید به گونه‌ای باشد که سیاسی کاری در متن کار باشد و آموزش در حاشیه قرار گیرد.

وی همچنین در سخنان خود با اعلام حمایت از تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی در مباحثهسته‌ای گفت: لازم است باردیگر انزجار خود را از اقدامات رژیم صهیونیستی در حمله به مردم بی‌دفاع غزه اعلام کنیم.

امین فرد با اشاره به اهمیت علم گفت: دانش در دین اسلام ارزش ذاتی داشته و حقیقت جویی یکی از مولفه‌های فطری انسان است.

وی با بیان اینکه آگاهی منجر به تولید ثروت شده و در دنیای کنونی از ابزار سلطه و کنترل به شمار می‌آید، اظهار داشت: نظام استکبار بر همین اساس درصدد آن است که در این خصوص همواره در صدر باشد و به همین خاطر مقام معظم رهبری چندین سال قبل بحثجنبش نرم افزاری را مطرح کرد که باید از وزارت علوم و بهداشت و درمان در راستای عمل به این فرامین که توانستند رتبه کشورمان در تولید مقالات علمی به ۱۲ برابر متوسط جهانی برسانند قدردانی کنیم.

گردهمایی دو روزه روسای مراکز علمی کاربردی خانه کارگر جمهوری اسلامی ایران در تبریز برگزار شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز