خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل مخابرات آذربایجان شرقی:

آذربایجان شرقی آماده راه اندازی نسل سوم تلفن همراه اول است

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۰۸۷

هم اکنون زیرساخت‌های لازم فنی در این استان برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه فراهم شده و در صورت صدور مجوزهای لازم از طریق مراجع قانونی، امکان افتتاح آن از ابتدای شهریورماه در آذربایجان شرقی فراهم است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی از آمادگی این استان برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه اول خبر داد.

محمد فرقانی در گفتگو با خبرنگار ایلنا گفت: هم اکنون زیرساخت‌های لازم فنی در این استان برای راه اندازی نسل سوم تلفن همراه فراهم شده و در صورت صدور مجوزهای لازم از طریق مراجع قانونی می‌توانیم از ابتدای شهریورماه این سیستم را در سطح آذربایجان شرقی افتتاح کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌های نسل سوم تلفن همراه اول افزود: این سیستم از پهنای باند بیشتری برای انتقال اطلاعات و ارایه خدمات الکترونیکی از جمله ویژگی انتقال تصویر و نیز افزایش سرعت اینترنت تلفن همراه برخوردار است.

فرقانی افزود: در صورت مجوز استان آذربایجان شرقی اولین استانی خواهد بود که اجرای این طرح را در شهر اولین‌ها تبریز عملی سازد

مدیرعامل شرکت مخابرات استان آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای افزایش کیفیت خدمات اینترنتی و توسعه انتقال دیتا در سطح این استان و به‌روز رسانی این سیستم گفت: طی سال گذشته پهنای باند اینترنتی استان آذربایجان شرقی به دو برابر افزایش یافته و تا پایان سال جاری افزایش این پهنا به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش خواهد یافت.

فرقانی همچنین از فراهم شدن امکان واگذاری ۲۰۰ هزار کد اینترنت پرسرعت جدید مخابرات آذربایجان شرقی در سطح استان خبر دادو گفت: هم اکنون ۱۸۰ هزار کد اینترنت پرسرعت توسط مخابرات استان و ۱۰۰ هزار کد اینترنت پرسرعت توسط شرکت‌های خصوصی در آذربایجان شرقی واگذار شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز