خبرگزاری کار ایران

رهاسازی پرنده‌ها در دامان طبیعت سهند

کد خبر : ۱۹۱۵۸۷

کارشناسان محیط طبیعی با همکاری طبیعت دوستان و همیاران محیط زیست، این سه پرنده که دو قطعه آن دلیجه و یک قطعه سبز قبا بود را پس از مداوا و اطمینان از سلامت آن‌ها در منطقه حفاظت شده سهند رهاسازی کردند.

کار‌شناسان محیط طبیعی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی سه پرنده را پس از درمان در دامان طبیعت منطقه حفاظت شده سهند‌‌ رها سازی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی با اعلام این مطلب گفت: کار‌شناسان محیط طبیعی با همکاری طبیعت دوستان و همیاران محیط زیست این سه پرنده که دو قطهه آن دلیجه و یک قطعه سبز قبا بود را پس از مداوا و اطمینان از سلامت آن‌ها در منطقه حفاظت شده سهند رهاسازی کردند.

عبداله رسولی با تقدیر از همکاری خوب شهروندان طبیعت دوست و همیاران محیط زیست گفت: در طول سال حیوانات وحشی که در مناطق مختلف استان دچار حادثه شده و زخمی می‌‌شوند توسط محیط بانان زحمتکش محیط زیست و یا علاقمندان به حیات وحش به اداره کل حفاظت محیط زیست استان و واحد‌های تابعه منتقل و پس از معالجه و نگهداری تا زمان بهبودی، دوباره به زیستگاه خود بازگردانده شده و در آنجا‌‌ رها سازی می‌شوند.

وی با اشاره به کنترل و نظارت بر پرنده‌فروشی‌های سطح شهر و رسیدگی به گزارش‌ها و شکایات مردمی، تصریح‌کرد: شهروندان می‌توانند با مشاهده هرگونه نگهداری غیرقانونی و خرید و فروش جانوران وحشی، موارد تخلف را با شماره ۱۸۱۲ به صورت شبانه‌روزی به این اداره کل اطلاع دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز