خبرگزاری کار ایران

رئیس‌کمیته‌علمی‌همایش‌ بین‌المللی‌مشروطیت‌:

۳۸۴ مقاله به دبیرخانه همایش بین‌المللی‌مشروطیت‌ ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۹۰۶

نخستین همایش بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام بیست و دو بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی» با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای مصر، فلسطین، لبنان، ترکیه، آذربایجان و ترکیه، ۱۴ مرداد همزمان با سالروز صدور فرمان مشورطیت در تبریز برگزار می‌شود.

رئیس کمیته علمی نخستین همایش بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام بیست و دو بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی» از ارسال ۳۸۴ مقاله به دبیرخانه این همایش خبر داد.

به گزارش ایلنا می‌کاییل جمال‌پورگفت: از این تعداد ۱۰۲ مقاله برای ارزیابی نهایی در اختیار داوران قرار گرفته است.

جمال‌پور اضافه کرد: چکیده مقالات برگزیده توسط شهرداری چاپ شده و در روز همایش رونمایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه آینده روشن شهر در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی، نیازمند تحلیل و بررسی حوادثمهم تاریخی است، ادامه داد: بدون این پشتوانه مطالعاتی، تحقق اهداف کنونی و برنامه ریزی برای آینده متصور نیست.

جمال‌پور خاطرنشان کرد: به این منظور نخستین همایش بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام بیست و دو بهمن بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی» از جمله پیش بینی‌های علمی شهرداری تبریز در طول هفته نکوداشت تبریز است که با حضور شرکت کنندگانی از کشورهای مصر، فلسطین، لبنان، ترکیه، آذربایجان و ترکیه، ۱۴ مرداد همزمان با سالروز صدور فرمان مشروطیت برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: نقش مردم تبریز در سه نهضت مشروطیت، قیام ۲۹ بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی، بارز و پیشرو بوده و از این رو طراحی همایش ۱۴ مرداد بر مبنای بررسی ارتباط این سه قیام مورد توجه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است نخستین همایش بین المللی «از نهضت مشروطیت تا قیام بیست و دو بهمن و پیروزی انقلاب اسلامی» توسط شهرداری تبریز و با اجرای بسیج اساتید استان و دانشگاه تبریز ۱۴ مرداد در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

دکتر علی اکبر ولایتی، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام سخنران ویژه این همایش خواهد بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز