خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

توسعه فرهنگ کارآفرینی، توسعه فناوری و نوآوری و تولید دانش را به دنبال دارد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۸۴۴

همه این مزایا در نهایت منتهی به ایجاد ثروت ملی و رفاه اجتماعی در جامعه می‌شود. / کارآفرینی به صورت یک رویکرد نوین اقتصادی در ارتقای بهره وری، استفاده از فرصت‌ها و ظرفیت‌های این بخش است.

معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی گفت: توسعه فرهنگ کارآفرینی در جامعه، توسعه فناوری و نوآوری و تولید دانش را به دنبال دارد.
به گزارش خبرنگار ایلنا، یونس طاهری در نشست هم اندیشی با فعالان کارآفرینی استان با تبیین ابعاد کارآفرینی افزود: همه این مزیت ها و ویژگی ها در نهایت منتهی به ایجاد ثروت ملی و رفاه اجتماعی در جامعه می شود.

وی از کارآفرینی به عنوان یک رویکرد نوین اقتصادی در ارتقای بهره وری، استفاده از فرصت ها یاد کرد و گفت: کارآفرینان بخشی از وظایف دولت را در ایجاد اشتغال به عهده می گیرند و موجب تقویت بخش خصوصی می شوند.

طاهری اضافه کرد: کارآفرینی موجب ایجاد اشتغال، رونق اقتصادی و تولیدی و در نهایت کم شدن معضلات اجتماعی می شود.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی افزود: دولت حمایت از کارآفرینان را در دستور کار خود قرار داده و سعی دارد به انحای مختلف زمینه توسعه و بالندگی در این بخش را فراهم کند.

طاهری ادامه داد: با توجه به نامگذاری امسال و ضرورت توجه به تحقق این شعار، کارآفرینان می توانند با عزم ملی و افزایش سرمایه گذاری خود زمینه رونق گرفتن تولید و اشتغالزایی را در کشور فراهم کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز