خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار آذربایجان شرقی:

رفاه و سلامت گردشگران آذربایجان شرقی باید در اولویت باشد

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۸۲

با نظارت دقیق بر وضعیت بهداشت عمومی، نباید در موضوع سلامت مردم کوتاه بیاییم.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی تأکید کرد: رفاه و سلامت مردم و گردشگران در سفرهای تابستانی به آذربایجان شرقی باید اولویت فعالیت‌های ستاد اجرایی هماهنگی خدمات سفر استان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد صادق پور مهدی در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر استان خاطرنشان کرد: با نظارت دقیق بر وضعیت بهداشت عمومی، نباید در موضوع سلامت مردم کوتاه بیاییم.

وی همچنین خواستار حضور فعال اکیپ نیروهای امداد جاده‌ای در طول ایام تابستان به ویژه در تعطیلات عید سعید فطر در استان شد و گفت: امنیت پارک‌ها و فضاهای عمومی که اغلب محل چادر زدن گردشگران است باید به خوبی تامین شود.

پورمهدی ضمن تاکید بر لزوم تقویت نظارت و بازرسی از اماکن و تاسیسات گردشگری و خدماتی در طول تابستان اظهار داشت: گروه‌های نظارتی اداره کل میراثفرهنگی استان باید در این مدت بیشتر شده و بازدیدهای مستمری از مراکز اقامتی، فرودگاه، ترمینال، راه آهن و مراکز خدماتی رفاهی ورودی‌های شهر انجام بگیرد.

رئیس جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر تابستان در استان خاطرنشان کرد: تشکیل جلسات ستاد هماهنگی خدمات سفر شهرستان‌ها در فرمانداری ها و ارائه گزارش منظم، نظارت بر ارائه خدمات دستگاه‌های خودپرداز بانک‌های استان و نیز نصب تابلوهای خطر و پاکیزگی محوطه اطراف پروژه‌های عمرانی از دیگر نکاتی هستند که باید در طول سفرهای تابستانی در آذربایجان شرقی انجام گیرند.

پور مهدی با تاکید بر اینکه هر حرکت و فعالیتی در کشور باید پیوست فرهنگی و مذهبی داشته باشد، بر لزوم ساماندهی هرچه بهتر نمازخانه‌های مراکز رفاهی و خدماتی و بین راهی در استان شد.

در این جلسه همچنین اعضای ستاد هماهنگی خدمات سفر آذربایجان شرقی به ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های تابعه در آمادگی برای پذیرایی از گردشگران تابستانی پرداختند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز