خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز:

شعر و هنر متعهد فریاد مظلومیت کودکان غزه را به گوش جهانیان می رساند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۴۵۷

سنگر فرهنگ و هنر، عرصه حساس و باعظمتی است که بدون توجه به آن، تحقق شاخص های اجتماعی و اقتصادی میسر نخواهد بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: در روزگاری که بسیاری از رسانه های جهانی چشمان خود را به روی جنایات صهیونیسم بسته اند، این شعر و هنر متعهد است که فریاد مظلومیت کودکان غزه را به گوش جهانیان می رساند.

به گزارش ایلنا از تبریز، اکرم حضرتی شب گذشته در جمع شاعران و هنرمندانی که در آیین «غزه خواهری غریب» گرد هم آمده بودند، خاطرنشان کرد: سنگر فرهنگ و هنر، عرصه حساس و باعظمتی است که بدون توجه به آن، تحقق شاخص های اجتماعی و اقتصادی میسر نخواهد بود.

وی با تاکید بر نقش‌آفرینی اصحاب فرهنگ و هنر در برگزاری هفته نکوداشت تبریز، تاکید کرد: هنرمندان و شاعران، به عنوان سرمایه های فرهنگی شهر تبریز، نقش اصلی را در تحقق اهداف هفته نکوداشت تبریز خواهند داشت.

حضرتی با بیان این که اهالی فرهنگ مظلوم واقع شده اند، گفت: اهالی فرهنگ همواره منافع عموم را بر منافع خود ارجح دانسته و به حداقل ها قانع بوده اند.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر تبریز، تشکیل نمایشگاه دائمی آثار هنرمندان آذربایجانی در شهرک نمایشگاهی مایان و گفتگو با هیئت امنای کانون هنرمندان آذربایجان در برگزاری هر چه با شکوه هفته نکوداشت تبریز را از جمله اقدامات این کمیسیون در روزهای اخیر خواند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز