خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دامپزشکی آذربایجان شرقی:

دامپزشکی در بحثپدافند غیرعامل نقش تعیین کننده ای دارد

کد خبر : ۱۹۰۳۹۳

دامپزشکی با تامین زیرساخت های لازم نقش مهمی در توسعه صنعت دامپروری کشور و سلامت دام و به تبع آن سلامت انسان دارد.

ایلنا: مدیرکل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی گفت: دامپزشکی نقش مهمی در پدافند غیرعامل خصوصا در حوزه تامین بهداشت و امنیت غذایی دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تبریز، بهراد زندیه مدیر کل دامپزشکی استان آذربایجان شرقی در دیدار با احمد جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل این استان، نخستین رکن امنیت هر جامعه‌ای را امنیت غذایی آن جامعه دانست و گفت: دامپزشکی در این عرصه وظیفه ای مهم برعهده دارد.

وی با تاکید بر نقش اساسی و مهم دامپزشکی در امنیت موارد غذایی با منشا ء دامی گفت: دامپزشکی با تامین زیرساخت های لازم نقش مهمی در توسعه صنعت دامپروری کشور و سلامت دام و به تبع آن سلامت انسان دارد.

زندیه به بیماری های دامی رایج در کشور اشاره کرد و گفت: در صورت عدم کنترل این بیماری ها توسط دامپزشکی خسارات جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد خواهد آمد.

وی با اشاره به جمله اقدامات شاخص در این خصوص گفت: علاوه بر ایجاد زیرساخت های الکترونیکی، در این زیمنه می توان به تشکیل اکیپ های واکنش سریع در مقابله با انواع بیماری ها را اشاره کرد.

احمد جهانسری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی نیز در این بازدیدبا قدردانی از اقدامات انجام شده از سوی دامپزشکی استان در این حوزه با اشاره به نقش پدافند غیر عامل در کاهش آسیب پذیری نیروی انسانی، ساختمان، تاسیسات، تجهیزات و شریان های کشور در مقابل عملیات خصمانه و مخرب دشمن گفت: نظر به نقش مهم دامپزشکی در پدافند غیرعامل به خصوص پدافند زیستی و نیز پتانسیل و ظرفیت های استان در زمینه دام و دامپروری وظیفه ما را در حوزه پدافند غیرعامل سنگین تر می کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز