خبرگزاری کار ایران

بخش خصوصی ۱۲ هزار میلیارد ریال در ورودی شرقی تبریز سرمایه گذاری می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۹۰۲۸۶

این سرمایه گذاری در قالب دو طرح سرمایه گذاری مشارکتی، شامل طرح مشارکتی احداثمجموعه هتل، مجتمع تفریحی، خدماتی، اداری و تجاری اطلس پود و احداثمجتمع تجاری و اداری در دروازه تهران به انجام می‌رسد.

دو طرح مشارکتی سرمایه گذاری در حوزه شهرداری منطقه ۵ تبریز در جلسه صبح روز یکشنبه شورای اسلامی کلانشهر تبریز به تصویب رسید.

به گزارش ایلنا، طرح مشارکتی احداثمجموعه هتل، مجتمع تفریحی، خدماتی، اداری و تجاری اطلس پود یکی از این طرح‌ها بود بود که به تصویب اعضای شورا رسید.

بر اساس این طرح طرف مشارکت کننده با آورده ۴۵ هزار متر مربع زمین و تامین کلیه هزینه‌های ساخت با زیر بنای ۱۰۵ هزار متر مربع، سرمایه گذاری انجام می‌دهد.

شهرداری تبریز نیز به عنوان طرف دوم مشارکت قبول کلیه عوارض پروانه، تغییر کاربری اتفاق افتاده را به عنوان آورده شهرداری در میان می‌گذارد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، نظر شهرداری تبریز در خصوص تعیین سهم ۲۵ درصدی برای شهرداری و ۷۵ درصدی برای سهم طرف مشارکت کننده را به تصویب رساندند.

این پروژه در قالب بهبود و زیباسازی ورودی‌های شهر تبریز انجام می‌گیرد و با اجرای آن شاهد یک مجموعه زیبا و عظیم در ورودی شرقی تبریز خواهیم بود.

دیگر مصوبه امروز شورای شهر تبریز تصویب احداثمجتمع تجاری و اداری در دروازه تهران بود.

بر اساس این طرح سهم شهرداری در این طرح تامین عوارض، پروانه و سهم مالک نیز ۳ هزار و ۷۸۰ متر مربع زمین و تقبل کلیه هزینه‌های احداثبه مبلغ ۲هزار میلیارد ریال بود.

نظر کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز در مورد این طرح رای آورد بر اساس نظر کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر سهم شهرداری تبریز از کل مستحدثات تجاری ۳۰ درصد و سهم مالک ۷۰ درصد تعیین شده است.

واقع شدن این پروژه در طرح بدنه سازی دروازه تهران اهمیت دو چندانی به اجرای این طرح مشارکتی می‌دهد.

اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با تصویب این دو طرح بر حمایت خود از جذب سرمایه گذار و پروژه‌های مشارکتی شهرداری تاکید کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز