خبرگزاری کار ایران

کلاس‌های آموزش مدیریت هتل و رستوران‌داری در منطقه آزاد ارس برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۹۵۶

برگزاری مستمر کلاس‌های آموزشی، کارکنان مراکز خدماتی و اقامتی گردشگری را با آخرین دستاوردهای روز دنیا در ارتباط با نحوه خدمات دهی به مسافران آشنا می‌کند.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد ارس از برگزاری دوره آموزش مدیریت هتل و رستوران‌داری برای ۱۱۰ نفر از مدیران و کارکنان مراکز خدماتی و اقامتی گردشگری در منطقه آزاد ارس خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام سرمست با بیان اینکه در راستای بهبود کیفی خدمات به گردشگران این کلاس‌ها در مرحله اول در دو بخش ۱۲ ساعت جداگانه ویژه مدیران و پرسنل مراکز اقامتی و پذیرایی مستقر در محدوده منطقه آزاد ارس برگزار شد، افزود: در پایان هر دوره پس از اخذ آزمون به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا شد.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری مستمر کلاس‌های آموزشی، کارکنان این مراکز را با آخرین دستاوردهای روز دنیا در ارتباط با نحوه خدمات دهی به مسافران آشنا می‌کند.

بهرام سرمست با بیان اینکه پیش بینی می‌شود ورود گردشگران داخلی و خارجی به منطقه آزاد ارس افزایش یابد، اظهار امیدواری کرد: با توسعه اماکن اقامتی و پذیرایی در طی سال‌های آینده و با بهره برداری از پروژه‌های سرمایه گذاری در حال اجرا خدمات مناسب و در خورشان به مسافران و گردشگران ورودی به مراکز چهارگانه منطقه آزاد ارس ارائه خواهد شد.
وی ضمن اشاره به تداوم دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف گفت: استفاده از مدیریت دانش و تجربه در برگزاری کلاس‌های آموزشی ضامن ارتقاء سطح خدمات و سهیم شدن در توزیع اطلاعات می‌باشد.

گفتنی است در پایان کلاس‌های آموزشی مدیریت هتل و رستورانداری در منطقه آزاد ارس سه نفر از برگزیدگان علمی و عملی این دوره‌ها با اهداء لوح سپاس تقدیر شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز