خبرگزاری کار ایران

شهرداری منطقه هفت تبریز در آستانه بهره‌برداری از ۱۰ پروژه عمرانی و خدماتی

asdasd
کد خبر : ۱۸۹۶۶۷

کف سازی و جدول کشی متعدد در سطح منطقه از جمله اصلاح هندسی کوی لاله، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال، رمپ ورود و خروج کوی لاله، پارک طولی خیابان جلالیه، نورپردازی و زیبا سازی، فضای سبز کناره های خیابان شهید صمدی، پارک محله ای کوی لاله و پارک محله ای میدان خشکبار از جمله پروژه های در دست اجرای شهرداری منطقه هفت تبریز به شمار می رود.

شهردار منطقه هفت تبریز از اجرای ۱۰ پروژه مهم عمرانی و خدماتی در این منطقه شهری خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن گنجی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه‌ها در زمینه‌های عمرانی، خدماتی و فضای سبز است که در آینده نزدیک شاهد افتتاح و بهره برداری آن‌ها خواهیم بود.

وی افزود: با برنامه ریزی‌های انجام یافته و تلاش بی‌وقفه همکاران در صددیم تا جهت جلوگیری از ازدحام کاری و همچنین استفاده زود هنگام مردم منطقه از مزایای این پروژه‌ها تا موعد مقرر پروژه‌ها را به اتمام رسانیم.

گنجی تصریح کرد: کف سازی و جدول کشی متعدد در سطح منطقه از جمله اصلاح هندسی کوی لاله، زمین بازی کودکان، زمین فوتبال، رمپ ورود و خروج کوی لاله، پارک طولی خیابان جلالیه، نور‌پردازی و زیبا سازی، فضای سبز کناره‌های خیابان شهید صمدی، پارک محله‌ای کوی لاله و پارک محله‌ای میدان خشکبار از جمله پروژه‌های در دست اجرای شهرداری منطقه هفت تبریز به شمار می‌رود.

وی یاد آور شد: با توجه به محروم بودن منطقه از نظر امکانات مالی و رفاهی رسیدگی به نیازهای مردم منطقه مستلزم صرف هزینه‌های هنگفت و زیرساخت‌های اساسی است که رسیدگی به آن‌ها باید بر اساس زمان بندی و اولویت بودجه بندی قرار گیرد و همچنین با توجه به عدم وجود زیرساخت‌ها جهت توسعه منطقه، همشهریان و اهالی نباید انتظار داشته باشند تا در ظرف چند ماه تمام کاستی‌ها و مشکلات چندین ساله منطقه مرتفع شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز