خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معاون و تجارت آذربایجان شرقی:

واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی پایش مجدد می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۸۶۲۱۴

ارایه خدمات موثرتر با اجرای طرح پایش واحدهای صنعتی استان امکانپذیر می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معاون و تجارت آذربایجان شرقی از آغاز اجرای طرح پایش مجدد واحدهای صنعتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین نجاتی در گفتگو با خبرنگاران تأکید کرد: در صددیم تا این طرح را قبل از ارائه جزئیات بسته‌های حمایتی دولت و چگونگی عملیاتی شدن آن به پایان رسانیم.

وی خاطرنشان کرد: تنها با وجود آمار واقعی است که می‌توانیم جایگاه واقعی صنعت استان را شناخته و برای آینده برنامه ریزی کنیم.

نجاتی با بیان اینکه پایش آماری با هدف تدوین دقیق‌تر برنامه‌های راهبردی در زمینه رونق تولید و توسعه صنعتی استان و دقیق بودن فرآیندهای تصمیم سازی اجرایی می‌شود، گفت: عدم توجه به اطلاعات واقعی در زمینه تولید و اشتغال می‌تواند در درازمدت تبعات زیادی را به دنبال داشته باشد که امیدواریم با کمک واحدهای تولیدی و صنعتی زمینه به روزرسانی اطلاعات لازم محقق شود.

به گفته وی پایش مجدد تعداد واحدهای صنعتی دارای پروانه بهره‌برداری، میزان اشتغال واحدهای صنعتی، و میزان پیشرفت فیزیکی پروژه‌های صنعتی در درست احداثاز جمله شاخص‌های مورد نظر کار‌شناسان سازمان صنعت، تجارت و بازرگانی آذربایجان شرقی در اجرای این طرح است.

نجاتی وی با تاکید بر وجود مشکلات واحدهای تولیدی مانند کمبود نقدینگی، معوقات بانکی، سرمایه در گردش و مشکلات موجود در تهیه مواد اولیه خاطرنشان کرد: طی اجرای طرح بار دیگر مشکلات واحدهای صنعتی استان مورد پایش قرار می‌گیرد.

نجاتی افزود: کلیه واحدهای تولیدی و صنعتی استان می‌توانند با مراجعه مستقیم و یا از طریق مراجعه به سایت سازمان Aze. mimt. gov. ir، فرم مخصوص پایش وضعیت واحد تولیدی را دریافت و پس از تکمیل، آن را به آدرس پست الکترونیکی سازمان Aze. mimt @ chmail. ir ارسال کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز