خبرگزاری کار ایران

۱۱۵ مکان ورزشی آذربایجانشرقی در سال ۹۳ به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۲۰۵

۱۰۰ درصد درآمدهای حاصله پس از طی مراحل بازگشت داده شده در قالب فصل ۲ و ۵ اعتبارات هزینه‌ای به شهرستان مربوطه تخصیص داده می‌شود. / مجوز فروش پروژه‌های نیمه تمام کمتر از ۵۰درصد نیز صادر شده است.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد: ۱۱۵ مکان ورزشی در سال ۹۳ در این استان به بخش خصوصی اجاره داده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبرییل منصور قربانی با بیان اینکه بر اساس تصمیم کارگروه کاهش تصدی‌گری اداره کل ورزش و جوانان مدیریت این اماکن ورزشی شامل استخر و سالن از ۲۱۷ مکان ورزشی استان با حفظ مالکیت و کاربری از طریق مزایده عمومی با درج آگهی به بخش خصوصی واگذار می‌شود، افزود: این واگذاری‌ها در راستای اجرای دستور العل اجرایی ماده ۸۸ قانون تنظیمی بخشی از مقررات مالی دولت اجرای می‌شود و هیاتهای ورزشی برابر قانون در شرایط برابر در اولویت واگذاری می‌باشند.

دبیر کمیسیون واگذاری اماکن ورزشی استان به بخش خصوصی، درباره درآمد حاصل از این واگذاری‌ها گفت: ۱۰۰ درصد درآمدهای حاصله پس از طی مراحل بازگشت داده شده در قالب فصل ۲ و ۵ اعتبارات هزینه‌ای به شهرستان مربوطه تخصیص داده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این اقدام در راستای ایجاد انگیزه، توسعه و تعمیم و نگه داشت مدیریت اماکن ورزشی و ترغیب بخش خصوصی به سرمایه گذاری در امر ورزش و کاهش هزینه‌های دولت انجام می‌گیرد که استان آذربایجانشرقی بیشترین درآمد را در کشور داشته است.

دبیر کمیسیون واگذاری اماکن ورزشی استان افزود: در سال ۹۳ علاوه بر اجرای قانون ماده ۸۸، مجوز تغییر کاربری اموال غیر منقول در صورت عدم نیاز و یا نیاز به تغییر محل نیر داده شده که از محل فرووش این امر حداقل ۸۰ درصد از وجوه دریافتی صرف تملک دارایی‌های سرمایه‌ای می‌شود.

وی تصریح کرد: همچنین مجوز فروش پروژه‌های نیمه تمام کمتر از ۵۰درصد نیز صادر شده است ولی نگه داشت تعدادی از سالن‌های اختصاصی برای تمامی رشته‌ها را به صورت حاکمیتی از دیگر تصمیمات کارگروه فوق است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز