خبرگزاری کار ایران

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

وزارت ارشاد از آثار هنری قرآنی حمایت ویژه می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۱۲۸

نمایشگاه قرآن باید محل عرضه‌ نوآوری‌ها و خلاقیت‌های قرآنی باشد.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از حمایت ویژه این معاونت از آثار هنری با صبغه قرآنی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجه‌الاسلام " محمدرضا حشمتی " در نمایشگاه قرآن کریم تبریز گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت ارشاد از نوآوریهای قرآنی و تولیدات هنری با صبغه‌ قرآنی حمایت ویژه‌ای خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری نمایشگاه قرآن کریم، ‌ اظهار داشت: این نمایشگاه درواقع برآیند یک‌ساله‌ی موسسات قرآنی و نهادها و مجموعه‌های دولتی و غیردولتی است که زمینه تعامل اصحاب فرهنگ و قرآن و تبادل تجربیات فعالان این حوزه را فراهم می‌آورد.

حشمتی با بیان اینکه نمایشگاه قرآن باید محل عرضه‌ نوآوری‌ها و خلاقیت‌های قرآنی باشد گفت: برگزاری نمایشگاه قرآن بهترین روش برای تدبر در قرآن و عمل به این کتاب آسمانی است و تا زمانی که دستمان از آستین قرآن و اهل بیت کوتاه نشود، همواره در سایه تعالیم قرآنی جامعه ای زنده و به دور از گمراهی خواهیم داشت.

وی نمایشگاه قرآن کریم تبریز را از نمایشگاه‌های بزرگ و تاثیرگذار در سطح کشور برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با توجه پتانسیل غنی قرآنی و هنری و فرهنگی این استان، شاهد برگزاری نمایشگاه‌های بهتر و گسترده‌تر از این نمایشگاه باشیم.

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه در حوزه قرآن باید از تمام توان دستگاه‌ها بهره گرفته شود، گفت: نقش رسانه‌ها و در راس آن صدا و سیما برای تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی بسیار بااهمیت است و باید از این پتانسل به نحو احسن استفاده شود.

نمایشگاه قرآن کریم تبریز تا بیست و سوم تیرماه جاری از ساعت ۱۸ الی ۲۳ در محل سالن پروین اعتصامی نمایشگاه بین المللی تبریز برپاست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز