خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز سلامت شهرداری تبریز در مراسم افتتاح خانه سلامت ارم:

شهرداری تبریز پیشتاز عرصه سلامت در کشور است

asdasd
کد خبر : ۱۸۵۰۶۰

تبریز لایق این پیشتازی است. زیرا اولین دانشگاه علوم پزشکی جهان اسلام با نام ربع رشیدی در تبریز بنا نهاده شده است که این افتخار بزرگی برای این شهر محسوب می‌شود.

رئیس مرکز سلامت شهرداری تبریز گفت: شهرداری تبریز در عرصه سلامت جز پیشتازان این عرصه در سطح کشور به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علیرضا رحیمی در مراسم بهره برداری از خانه سلامت ارم تبریز گفت: با ورود شهرداری تبریز به مقوله‌های شهری جدید این تشکیلات بزرگ از یک نهاد صرفا خدماتی به یک ارگان اجتماعی تبدیل شده است که در تمامی عرصه های شهر و شهروندی دخیل است.

مشاور سلامت شهردار کلانشهر تبریز با اعلام اینکه پیش از این بحثسلامت شهری در شهرداری آن‌طور که باید، جدی گرفته نمی شد گفت: بحثسلامت شهری یکی از موارد مهمی است که پررنگ شدن آن در تبریز به حضور دکتر صادق نجفی در راس سکان هدایت شهرداری تبریز برمی گردد.

رحیمی با اشاره به اینکه این خانه سلامت در جایی از شهر احداثشده است که سالیان سال به آن توجه نمی شد گفت: نگاه باز و اشراف شهردار تبریز نسبت به مسائل شهری به ما کمک خواهد کرد تا بتوانیم بحثسلامت را که دغدغه اصلی جامعه است و می تواند کمک زیادی به شهروندان بنماید را در شهر نهادینه کنیم.

رئیس مرکز سلامت شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: عرصه سلامت در کشور، دغدغه اصلی مسئولان عالی نظام است که در این راستا مقام معظم رهبری سیاست های کلان حوزه سلامت را ابلاغ کرده اند و رئیس جمهور محترم هم طرح تحول نظام سلامت را اجرا می کند.

رحیمی با اشاره به پیشتازی کلانشهر تبریز در عرصه سلامت اظهار داشت: تبریز عزیز لایق این پیشتازی است زیرا اولین دانشگاه علوم پزشکی جهان اسلام با نام ربع رشیدی در تبریز بنا نهاده شده است که این افتخار بزرگی برای این شهر محسوب می شود.

وی افزود: امروز سعی خواهیم کرد در بحثسلامت شهروندی، آموزش و پیشگیری که نیاز اصلی مردم می باشد، شهرداری پیشتاز باشد.

مشاور شهردار کلانشهر تبریز گفت: امیدواریم در خانه سلامت با نگاه " مشارکت اجتماعی پایه و اساس گسترش سلامت در دنیاست " بتوانیم با خود مردم منطقه و کمک آنها کانون های مختلف آموزش و پیشگیری ایجاد کنیم.

وی با اشاره به حساسیت اعضای شورای شهر به مقوله سلامت شهروندان گفت: به شهردار کلانشهر قول داده بودیم و دوباره تکرار می کنم با حمایت بی شائبه شهردار و شورای شهر از بحثسلامت، آنچنان فعالیت نماییم که در عرصه سلامت، تبریز شهر نمونه سلامت توسط سازمان بهداشت جهانی اعلام شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز